Venner For Livet - GRRRRR!
Fra : Daniel-San

Dato : 19-10-01 20:35

Sidder og ser det lige nu... Er jeg den eneste der har lyst til at vappe ham
negeren en???? : Say What? - Yeah!... Uh - Uh!!!.... Hvad fanden andet laver
han???? - Cover-versioner synes jeg er slemt nok, men så med den slags møg
på - Det stinker og er 100% Glyngøreagtigt!!!.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-01 22:31

> [...]
laver
> han???? - Cover-versioner synes jeg er slemt nok, men så med den slags møg

Du har ret, jeg hader at høre på det lort... og ser egentlig heller ikke
programmet

> på - Det stinker og er 100% Glyngøreagtigt!!!.

LOL

Fra : Lars B.

Dato : 19-10-01 23:04

In article <gf%z7.3996$YP6.377758@news000.worldonline.dk>,
bluwduch@wanadoo.dk says...
> [...]
> han???? - Cover-versioner synes jeg er slemt nok, men så med den slags møg
> på - Det stinker og er 100% Glyngøreagtigt!!!.

Men for pokker et nemt job Hr. Agami der har reddet sig

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-10-01 23:25

> Men for pokker et nemt job Hr. Agami der har reddet sig

Ja pengene er sikkert fine nok

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-10-01 00:16

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja pengene er sikkert fine nok

tja......tariffen er vel ok De gode gamle dage med fede overenskomster
med DR er et forlængst overstået kapitel....men det er da fedt at der er
programmer der...trods alt...bruger levende musik.

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-10-01 08:13

On Sat, 20 Oct 2001 01:16:09 +0200, "Flying Hotdogs"
<info@flyingotdogs.dk> wrote:

>men det er da fedt at der er
>programmer der...trods alt...bruger levende musik.

Jeps, hvis de så bare ville vælge nogle andre musikere. Jeg er
efterhånden træt af at høre på Claes Antonsen, Lars DK Danielsson osv.
De spiller IMHO meget kedeligt. Så er bandet der er med i Stjerne for
en aften noget mere "levende", deres tjans taget i betragtning.

Hans Pedersen
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-10-01 11:29

> De spiller IMHO meget kedeligt. Så er bandet der er med i Stjerne for
> en aften noget mere "levende", deres tjans taget i betragtning.

Jeg baserer mit indlæg på at jeg kun her set programmet en enkelt gang og
der var bandet elendigt.. Trommeslageren havde ikke styr på hvornår han
skulle spille stille og hvornår gryderne skulle have nogle dask. Hans
dynamik passer til et jævnt kedeligt dansktoporkester. Guitarsten kunne ikke
holde rytmen og bassisten var allesteds fraværende. Synd for de mennesker
der have en chance for at være stjerne for en aften og som alt andet lige
gjorde det ganske flot.

Man kunne sgu da få et ordentligt band til at spille.

Michael

Fra : MARTIN JENSEN

Dato : 20-10-01 23:04

> Men for pokker et nemt job Hr. Agami der har reddet sig
>
> --

Jeps, men det er sgu da også udtryk for en vis kunstnerisk fallit. Han var
før i tiden med i Organic Paste; et rigtigt sejt party-band der spillede en
dansabel funk med masser af rap.... Har han virkelig kvittet tjansen dér for
at stå og råbe "oh yeah" 2 gange hver fredag aften? Hm! Ja, pengene er jo
sikkert gode...

Martin - som HADER Zindy Boogaloo cd´en. Hvordan helvede kan man ødelægge
Four Tops klassikeren "I Can't Help Myself" på dén måde???

Fra : Christian Muus

Dato : 20-10-01 00:07

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han???? - Cover-versioner synes jeg er slemt nok, men så med den slags møg
> på - Det stinker og er 100% Glyngøreagtigt!!!.

Nej, du er ikke den eneste - han skulle ryge rundt i lokalet!

Han forstår at fornye musikken

--
Christian Muus