Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Taske til Ixus V
Fra : Anders Petersen

Dato : 19-10-01 19:31

Nogen der kan anbefale en taske til Ixus v - butikken havde ikke nogen
egnede. Og så er det ikke afgørende den er skabt til formålet - bare det
kan blive beskyttet lidt, så er jeg glad...:)

/Anders

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-10-01 01:55

On Fri, 19 Oct 2001 18:30:46 GMT, Anders Petersen
<anders@ARGHgadefejer.dk> wrote:

> [...]
>egnede. Og så er det ikke afgørende den er skabt til formålet - bare det
>kan blive beskyttet lidt, så er jeg glad...:)

Jeg har lige set en hel kasse med små tasker i forskellige størrelser
til meget billige priser hos Bingo Foto i Ballerupcentret.

Jens

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-11-01 10:55

> Nogen der kan anbefale en taske til Ixus v - butikken havde ikke nogen
> egnede. Og så er det ikke afgørende den er skabt til formålet - bare det
> kan blive beskyttet lidt, så er jeg glad...:)

Jeg har købt en "læder"-taske til et film's ixus for et par hundrede. Kan
ikke huske model nummeret men det var bare et der passede i størrelsen til
digital-ixus'en. Desværre er det ikke særligt solidt og jeg har snart slidt
hjørrner af (efter et år i en skuldertaske)

Mvh
Anders Majland

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-11-01 14:46

Faldt lige over
>Canon Digital Ixus Hartmetallbox
>auch für Digital Ixus V

http://www.computeruniverse.net/info.asp?id=90031578&language=deutsch

Til 39,- DM ser den da ud til at give god beskyttelse ...

Mvh
Anders Majland