Butikstyven ??!!
Fra : L. Hansen

Dato : 19-10-01 19:14

Hej

Ovennævnte film er dansk.
Er der nogen, der evt. ved hvor den kan købes ?

Er der nogen, der kan anbefale andre film i den genre:
1 mand & 1 kvinde, der ymyger en 3.person (skal være kvinde)

Håber på svar.
Mvh, Stefan

Fra : KDA

Dato : 21-10-01 12:45

Nej

Fra : John Sahl

Dato : 21-10-01 13:11

"KDA" <kka@kaos.dk> wrote in message news:LzyA7.6726$YP6.477409@news000.worldonline.dk...
> Nej

Jo... Den kan med en lille søgning på www.google.com findes her:

http://www.erotiskfilm.dk/index.html?itemd-8.html

Kan du ikke lokkes til at kigge lidt på www.usenet.dk og lære lidt
om at quote korrekt?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : L. Hansen

Dato : 21-10-01 17:14

> Jo... Den kan med en lille søgning på www.google.com findes her:
>
> http://www.erotiskfilm.dk/index.html?itemd-8.html
>
> Kan du ikke lokkes til at kigge lidt på www.usenet.dk og lære lidt
> om at quote korrekt?

Hej

Det var desværre ikke den - men med (omtrent) samme tema.
Jeg mener den er mindst 5-6 år ældre - ca. fra starten af 90'erne.
Men, tak alligevel - jeg prøver at lede videre.

Hvad mener du iøvrigt med at 'quote korrekt' ????
Har jeg gjort noget forkert ?

Mvh, Stefan

Fra : John Sahl

Dato : 21-10-01 18:26

$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det var desværre ikke den - men med (omtrent) samme tema.
> Jeg mener den er mindst 5-6 år ældre - ca. fra starten af 90'erne.
> Men, tak alligevel - jeg prøver at lede videre.

Prøv at bruge google.com den finder det meste.. Ellers er der
webferret.com som er endnu grundigere

> Hvad mener du iøvrigt med at 'quote korrekt' ????
> Har jeg gjort noget forkert ?

Nej, du quotede korrekt, men det var jo heller ikke dig, men KDA
jeg svarede

Fra : VVV

Dato : 22-10-01 18:29

Det ville da stadig være rart at få at vide hvad i al verden det betyder at
"quote korrekt" ellers risikerer man jo bare at gøre noget ugleset helt uden
at ville det.

vvv
John Sahl <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MwDA7.6207$5v1.475750@news010.worldonline.dk...

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-01 20:30

"VVV" <?@?.?> wrote in message news:SHYA7.28$D%1.814@news010.worldonline.dk...
> Det ville da stadig være rart at få at vide hvad i al verden det betyder at
> "quote korrekt" ellers risikerer man jo bare at gøre noget ugleset helt uden
> at ville det.

Så tag og læs lidt inde på http://www.usenet.dk hvor der står en masse
gode tips til hvordan man gebærder sig på usenet...

Det du nok lige skal kigge mest på er at svare under det du svarer på og
klippe resten væk, lige som jeg og de fleste andre gør.