Nå, men så er jeg altså forelsket i hende.~
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-10-01 17:44

......og kan ikke komme til at fortælle hende det, da det er lidt svært at se
hende under 4 øjne pga. hendes gruppearbejde på Universitetet.

Hvad gør man så !?

Aner iøvrigt ikke om hun er en smule interesseret i mig, eller ej.....øv....

*Hulk*

Fra : Tomas O.

Dato : 19-10-01 18:16

Thomas Mouritsen skrev:

> .....og kan ikke komme til at fortælle hende det, da det er
> lidt svært at se hende under 4 øjne pga. hendes gruppearbejde
> på Universitetet.
> Hvad gør man så !?

SMS som jo er nutidens små sedler?

Man kune gå helt i barndom og lade en seddel glide ned i hendes
taske, hvor der står:
Skal vi være kærester sæt X
Ja
Nej

> Aner iøvrigt ikke om hun er en smule interesseret i mig,
> eller ej.....øv....

Hmm den var lidt værre.. men der må nok være noget siden du føler
det her. Et blik hun sendte dig, der varede liiidt for længe, at
hun roder i sit hår, når hun ser på dig, at hun slikker sig om
læøberne, at hendes pupiller udvider sig, når hun kigger på dig,
at hun vrikker lidt mere med numsen, når hun ved du kigger.. der
er mange tegn som er helt og aldelse ubevidste og som du måske
har 'set'. Diin underbevidsthed kan have regiostreret noget
sådant. Måske er de så bare ikke rettet mod dig, men din
sidemand, men der er kun en måde at finde ud af det på. man må
sprøge om hun vil ud og spisem, hjem og spise, i biffen, gå e tur
og snakke... whatever.

> *Hulk*

Hvo intet vover intet vinder. Vished om at hun ikke er
interesseret er bedre end uvished.. uvished har det med at slide
på en.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-10-01 22:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> SMS som jo er nutidens små sedler?

Ej, jeg tror jeg er lidt for gammel til at erklære min kærlighed på DEN
måde.......nå ja, 29 er ikke så gammel, men alligevel....

> [...]
> sidemand, men der er kun en måde at finde ud af det på. man må
> sprøge om hun vil ud og spisem, hjem og spise, i biffen, gå e tur

Joh, hun har det med at rode en del med sit hår, de gange vi har været i
hinandens selvskab......altså rent venskabeligt selskab.

Nå, jeg finder ud af noget, ellers ender det bare med jeg skriver en længere
afhandling pr. email og sender til hende, og det ved jeg ikke helt om det er
det rigtige.......det ER da mere naturligt at være sammen under 4 øjne, og
så få det sagt rigtigt, hva' ??

Thomas

Fra : Tomas O.

Dato : 20-10-01 00:11

Thomas Mouritsen skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Ej, jeg tror jeg er lidt for gammel til at erklære min
> kærlighed på DEN måde.......nå ja, 29 er ikke så gammel, men
> alligevel....
SNIP

Tjah jeg er 42 og kunne nu godt finde på det *G*

> Joh, hun har det med at rode en del med sit hår, de gange vi
> har været i hinandens selvskab......altså rent venskabeligt
> selskab.

Hmmm.. hvad med bliket..?

> [...]
> og det ved jeg ikke helt om det er det rigtige.......det ER
> da mere naturligt at være sammen under 4 øjne, og så få det

Ja at lade det komme naturligt er det aller aller bedste

--
http://www.flirtensfremme.dk/bitch.html

Fra : Augusta

Dato : 20-10-01 10:45

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-10-01 12:18

Hej Thomas

> .....og kan ikke komme til at fortælle hende det, da det er lidt svært at
se
> hende under 4 øjne pga. hendes gruppearbejde på Universitetet.
>
> Hvad gør man så !?

Byder hende en øl i fredagsbaren. Det har man alle dage gjort
på Uni., så hvorfor bruge det der nymodens SMS-pjat.

> Aner iøvrigt ikke om hun er en smule interesseret i mig, eller
ej.....øv....

Det har du en idé om, når du har budt hende på en kølig.

--
Mark Thomas Gazel
I've been looking for af savior in these dirty streets

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 21-10-01 01:19

"Mark Thomas Gazel" skrev

Hej Mark

> Det har du en idé om, når du har budt hende på en kølig.

Tænker du på "lige pludselig blev samtalen meget hyggeligere"?

Med venlig hilsen

Peder, som ikke arbejder for Carlsberg eller andre virksomheder der
laver alkoholiske drikke og heller ikke anbefaler indtagelsen af
føromnævnte varegruppe.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-10-01 05:43

Hej Peder

> Tænker du på "lige pludselig blev samtalen meget hyggeligere"?

Næh, men jeg har gået på universitetet i syv år.

Med venlig hilsen

Mark

> Peder, som ikke arbejder for Carlsberg eller andre virksomheder der
> laver alkoholiske drikke og heller ikke anbefaler indtagelsen af
> føromnævnte varegruppe.

Heller ikke her.

Fra : chokmah

Dato : 25-10-01 00:03

"Peder Vendelbo Mikkelsen" skrev d. 21-10-01 01:19 dette indlæg :

> Peder, som ikke arbejder for Carlsberg eller andre virksomheder der
> laver alkoholiske drikke og heller ikke anbefaler indtagelsen af
> føromnævnte varegruppe.

Nå nå Peder hvornår fan er du blevet indre missionsk :)?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : chokmah