strømforsyninger 5110 vs. 3330
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 19-10-01 16:25

Hej

Jeg har rodet min søsters 5110 strømforsyning og min egen 3330
strømforsyning sammen, og kan ikke huske hvad der er hvad.

Kan nogen af jer fortælle mig modelnummer på bare én af dem så jeg kan få
dem skilt ad igen og til den rigtige telefon?

Venlig hilsen
Rasmus Jakobsen
Odense

Fra : Mickey

Dato : 19-10-01 17:31

"Rasmus Jakobsen" <write_rnj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan nogen af jer fortælle mig modelnummer på bare én af dem så jeg kan få
> dem skilt ad igen og til den rigtige telefon?

virker de til begge foner ? - for så er det vel ligemeget...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Brian Pedersen

Dato : 19-10-01 17:33

Jeg tror det er den samme "strømforsyning" så det er jo bare at dele dem,
men jeg kan da fortælle at på strømforsyningen til 3330 skal der ca stå:
output: 3,7V /355mA/1,3VA

mvh Brian

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-10-01 22:51

Det er noget pjat.

Nokia 3210,33xx,5xxx,6xxx,7xxx,82xx,88xx kører på samme strømforsyning,
nemlig ACP-7E

Thomas

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 20-10-01 16:42

Det er rigtig nok at model navnet er ACP-7E på begge, men de er ikke ens
udseendemæssigt og heller ikke de specifikationer der står på dem. Der står
350 mA på den ene og 355 mA på den anden. Det betyder iøvrigt ikke noget
mere da jeg har afleveret den ene til min søster.
Men tak for hjælpen alligevel

--
Rasmus Jakobsen

Fra : søren poulsen

Dato : 21-10-01 17:26

> [...]
> 350 mA på den ene og 355 mA på den anden. Det betyder iøvrigt ikke noget
> mere da jeg har afleveret den ene til min søster.

Øh til min 7110 står der ACP-8E AC100-240V.
120mA, 50-60Hz DC 5.3V 500mA
så de er sikkert ikke helt ens
men se evt i din manual hvad den skal hedde det er derfor den bla. er med
)

--
Mvh.
Søren poulsen