Frisk smag
Fra : Bjarne T. Jensen

Dato : 19-10-01 16:29

Hej ngér, jeg har et spørsmål omkring min kone.

Sagen er at jeg har en forkærlighed for oralsex, men da min kone ikke smager
så "frisk" hvis man kan kalde det det, er det jeg vil spørge jer, hvad vi
kan gøre ved det. det skal da lige siges at det ikke er mangel på hygiejne
der er problemet, men at de sekreter hun udskiller bare ikke smager så
"friskt". Så jeg ville egentligt bare høre om der findes en intim parfume el
ligende.

Håber der er en kan hjælpe mig så min kone kan blive lidt mere FRISK i
smagen

MVH Bjarne

Fra : Puk

Dato : 19-10-01 17:31

"Bjarne T. Jensen" <tld1@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bjarne

> [...]
smager så
> "friskt". Så jeg ville egentligt bare høre om der findes en

Hmmmmmmmmm jeg har aldrig rigtig hørt om en intim parfume, og jeg
er heller ikke sikker på, at det ville smage særlig godt.
Jeg har mange almindelige parfumer, der dufter aldeles
vidunderligt, men jeg lærte meget hurtigt at holde munden lukket,
hvis jeg bruger en parfume som sprayes på, for det smager
simpelthen RÆDSELSFULDT !

> Håber der er en kan hjælpe mig så min kone kan blive lidt mere
FRISK i
> smagen

Nu er det jo ret forskelligt, hvad man lægger i begrebet "en
frisk smag". Snakker vi frisk som i Menthos eller frisk som i
frisk frugt eksempelvis?

De fleste smager lidt forskelligt alt efter, hvad de spiser.
Personligt synes jeg, at jeg smager bedst, når jeg spiser sundt.
Med det mener jeg, at når jeg drikker massere vand og spiser
meget frugt og grønt og kun lidt kød, så smager jeg en anelse
syrligt men ikke ret meget. Det minder lidt om de gule
frugtdrops af dem man kan få i små tindåser, blot er det ikke nær
så kraftig en syrlig smag.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : NH

Dato : 19-10-01 19:27

Min kone smager ens altid (dejligt)

Niles

Fra : Tomas O.

Dato : 19-10-01 19:45

NH skrev:

> Min kone smager ens altid (dejligt)
SNIPPPER lige et megabundcitat

Dejligt, men var det nødvendigt at sende 44 linjer bundcitat for
at sige det?

Jeg oplever at forskellige kvinder smager endog meget
forskelligt..

PS.
Du kan læse mere om citeringsteknik her:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-01 21:17

"Bjarne T. Jensen" skrev

Hej Bjarne

> Hej ngér,

Hey HVAAAD, kalder du mig neger?

Sikke noget og jeg har endda kun været ved stranden 2 gange i år.

> jeg har et spørsmål omkring min kone.

Øhm, egentlig føler jeg at det er lidt forkert at du spørger os om din
kone, vi kender hende jo ikke engang.

> Sagen er at jeg har en forkærlighed for oralsex, men da min kone ikke
> smager så "frisk"

Det var træls.

Har du overvejet f.eks. at presse saften ud af et jordbær, eller hvad
du nu er vild med, udover hendes kusse og slikke det af, prop eventuelt
et par jordbær op i kussen på hende og forsøg at fange dem med tungen?

Hvis du er koncentreret om at fange jordbærrene, lægger du sikkert ikke
mærke til at smagen ændrer sig. Forestil dig at du skal igennem hele
madpyramiden.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Brian Olsen

Dato : 20-10-01 01:13

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Har du overvejet f.eks. at presse saften ud af et jordbær, eller hvad
> du nu er vild med, udover hendes kusse og slikke det af, prop eventuelt
> et par jordbær op i kussen på hende og forsøg at fange dem med tungen?

et ord: Nutella! (C:

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 21-10-01 08:38

In <3bd0c133$0$773$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Brian Olsen wrote:

> et ord: Nutella! (C:

   Jeg vil alså godt lige gøre opmærksom på at chokolade har en uheldig
virkning - rent bakterieologisk set - på skeden. Det arbejder mod skedens
naturlige sure miljø og man risikerer at få svamp af det - og så skal jeg
så sige at man kommer til at lugte (OG sikkert smage) grimt!

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : claus

Dato : 20-10-01 15:38

Bjarne T. Jensen <tld1@ofir.dk> wrote:

> [...]
> ligende.
>
> Håber der er en kan hjælpe mig så min kone kan blive lidt mere FRISK i

Emnet har været drøftet for nylig. En af måderne, er at lade dit eget
mundvand løbe så meget, at det lgesom skyller en del af hendes smag og
duft væk, og så ellers kaste dig så meget ud i det, at du mister al
fornemmelse for tid, sted, smag og lugt.

--
hilsen claus