Nye støvler på Waders
Fra : PAR

Dato : 28-12-00 20:40

Jeg købte for ca. 10 år siden et par Waders (ikke Ron Thomson) på tilbud i
Ebeltoft. De har
virket upåklageligt sommer og vinter indtil i sommer.
Da begyndte støvlerne at revne ved samlingerne. Jeg limede dem med
"waderslim" og lappede dem yderligere for en sikkerheds skyld. Og de holder
endnu! - Men hvor længe? - Og kan jeg så få nogle nye støvler vulkaniseret
på nogle endnu gode sunde waders? - og hvor?
Per Arleth

--
FREMSKRIDT er at beskytte naturen - og undermålerne!

parleth@get2net.dk

Fra : Fishymaster

Dato : 29-12-00 00:40

Få fat i noget aquaseal eller tilsvarende det giver dine vaders en ny "HUD"
der hvor du lapper...
Fishymaster..
Ak ja kærligheden til ens waders :))