Vis i Web-browser
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-10-01 15:19

- sådan (med tekst og funktion som i overskriften) er der en
knap på værktøjslinjen i FP2000 der hedder.

Den bruges som bekendt til at tjekke hvordan siderne vil komme
til at se ud ude på nettet - så man har styr på tingene inden man
udgiver/publicerer/uploader.

Hos mig - efter jeg har måttet renovere hele maskineriet - virker
den nu sådan at dette "prøve"-Webbillede ikke længere af sig selv
fylder hele skærmen ud oven på FP's redigeringsbillede når jeg
klikker på Vis i Web-brower-knappen. En tredjedel af Webbilledet
ligger så langt til højre at jeg ikke kan få fat i de tre knapper mini,
maksi og luk. Og jeg kan ikke flytte billedet ved hjælp af musepilens
trækogslip.

Det er sikkert en pygmæbagatel der skal fikses. Men hvilken...? Please.

Mvh.: Jørgen

--
http://www.grandt-aarhus.dk
Vil du maile, så drop men i min adresse.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 19-10-01 17:32

Jørgen,

den er ikke så gal, brug du bare tastatur fidusen

Gør som du plejer og når din IE kommer op med det forvredne billede trykker
du ALT + mellemrum. Der kommer en ny boks, maksimer og vupti, skulle den
være i vinkel igen.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-10-01 19:11

Andreas Paasch foreslog:

> Gør som du plejer og når din IE kommer op med det
> forvredne billede trykker du ALT + mellemrum. Der
> kommer en ny boks, maksimer og vupti, skulle den
> være i vinkel igen.

Ja, okay. MEN: det virker jo kun én gang ad gangen. Jeg
mener, næste gang er den jo gal igen!

Jeg må da på en eller anden måde kunne få det omtalte
web-browserbillede til at være maksimeret fra starten; sådan
var det da inden dyret gik i sort forleden...!

Mvh.: Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-10-01 00:22

Du er kommet til at vælge at vise i en størrelse som ikke støttes af
din nuværende skærmopløsning.
Løses ved at vælge File | Vis i Browser. Sæt størrelse til standard og
vis siden. Hvis Browservinduet er så langt ude at du ikke kan få fat i
titel bar'en, så tryk ALT-Spacebar og M for Move. På en dansk Windows
skal du formodentligt trykke F for flyt.
Du kan herefter flytte vinduet med piletasterne.
Tryk Esc når du er færdig.
Dette skulle være rettet i Service pakke 2.

On Fri, 19 Oct 2001 16:19:08 +0200, "Jørgen Grandt"

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-10-01 09:47

Jens Peter Karlsen anbefalede:

> Du er kommet til at vælge at vise i en størrelse som ikke støttes
> af din nuværende skærmopløsning.
> Løses ved at vælge File | Vis i Browser. Sæt størrelse til standard
> og vis siden. (...)

Tak. Det var åbenbart det der var galt.

Mvh.: Jørgen