Vaders spørgsmål
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 28-12-00 09:36

Hejsa.

Først, tak til alle de der har mailet mig omkring havørredfiskeri i
nordjylland. Jeg har virkelig fået noget at starte op på, i min jagt
på de blanke...

Dernæst, har jeg fået et par Ron Thompson neopren vaders af mærket
Dakota, i julegave. Er der nogen her der har erfaring med disse
vaders, evt. hjemmesider med informationer, m.m?

Mvh. Brian

Fra : Laus Øback

Dato : 28-12-00 18:49

Brian B. Christensen <nope@nope.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1=pKOk5vgk7HHwsIHRiAEwbIEdzV@4ax.com...
> Dernæst, har jeg fået et par Ron Thompson neopren vaders af mærket
> Dakota, i julegave. Er der nogen her der har erfaring med disse
> vaders, evt. hjemmesider med informationer, m.m?
Mvh. Brian

Hej Brian,

Jeg har haft sådan et par siden sidst i august, (da jeg efter en fisketur
hvor de gamle PVC havde taget lidt for meget vand ind, meddelte kæresten, at
skulle jeg bruge dem ret meget mere, ville mine "boller" fryse af - der fik
hun squ fart på, og har (endnu) ikke haft uheldige oplevelser med dem på
nogen måde.

Jeg skriver endnu i parentes, idet Ron Thompson's waders tidligere har fået
en halvhård medfart i denne NG, og skal man tro det der blev skrevet
dengang, er det bare et spørgsmål om tid før man ligeså godt kunne iføre sig
badebukser næste gang man skal ud at fiske.

Laus

Fra : Christian Skands

Dato : 30-12-00 14:07

> [...]
sig
> badebukser næste gang man skal ud at fiske.

Min erfaring er at det ikke var Ron Thompson generelt, men kun Titanium
waders der var skodagtige. De nye modeller skulle vist være OK, og Dakota er
vist en af dem.

Godt Nytår til alle
--
Med lystfisker hilsen