5781'eren og webinterface
Fra : Kas

Dato : 19-10-01 13:45

Er også postet i tele.internet.adsl

Et enkelt spørgsmål:

Jeg er en anelse forvirret med hensyn til konfiguration af Efficient 5781
(ja, ja jeg ved godt, det er brandforbudt, men jeg tager skraldet...). Jeg
forstår, at konfigurationen kan foregå ved telnet til routeren (som fx.
beskrevet på http://www.marlow.dk/dsl/speedstream.html). Men jeg kan
samtidig se på
http://193.89.97.3/download/Efficient/5781/Pro@ccess%20med%205781.pdf, at
det er muligt at konfiguere 5781'eren ved hjælp af et webinterface. Sec
Datacom benytter sig dog af en anden LAN-IP end TDC til routeren - jeg
mener, at routeren efter TDC's standardopsætning er sat til 192.168.1.1.

Jeg tænkte derfor, om det var muligt at konfiguere 5781'eren leveret af TDC
via et webinterface. I øjeblikket kan det ikke lade sig gøre ved at taste
http://192.168.1.1 ind i browseren. Routeren svarer slet ikke på dette
request.

Er der nogen, der kender en løsning til dette? Eller er det kun routere
leveret af Sec datacom, der kan dette?

Mvh. Kasper