Ændre fra netv.via modem til LAN
Fra : Søren Mathiesen

Dato : 19-10-01 13:54

Jeg har før kørt internet via alm modem.
Har nu ændret til at køre via et LAN netvaerk.
Men jeg har meget svært ved at få Outlook express.
og Internet Explorer til at "glemme" at jeg kørte
netværk via modem før.
De prøver hele tiden at ringe op.
Hvordan nulstiller man dette ,således at man kan starte på en frisk.
Jeg forestiller mig nogle filer man kan slette eller
måske afinst.og geninstallere.
Men Explorer kan man vel ikke afinstallere eller kan man.?
Håber der er nogle der har nogle gode råd.

Mvh Søren Mathiesen

Fra : Søren Mathiesen

Dato : 19-10-01 13:59

UPS Glemte at sige .Jeg køre ME og EXPLORER 5.5

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 19-10-01 14:06

> [...]
> netværk via modem før.
> De prøver hele tiden at ringe op.
> Hvordan nulstiller man dette ,således at man kan starte på en frisk.

Du går ind og fjerner telefonforbindelsen i opsætningen, da den ringer op.
Det er ikke i IE du skal pille

--
<--------------------------------------->
Tony Reinkvist

* Og på 8. dagen sagde Gud: "Man må lære at leve med lidt afvigelser" *

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-10-01 15:05

gå ind i "Netværk via modem" og fjern alle opkaldsprofiler.

Michael

Fra : Søren Mathiesen

Dato : 21-10-01 10:07

Det har jeg gjort, men den kan stadig huske det og foreslår opringning til
det "gamle" nummer.Temmelig træls.
Kan man ikke slette den gamle installation og starte på
en frisk.?
Mvh Søren M.

Fra : Madsen

Dato : 22-10-01 18:38

"Søren Mathiesen" <bsradio@post6.tele.dk> skrev:

> Det har jeg gjort, men den kan stadig huske det og foreslår opringning til
> det "gamle" nummer.Temmelig træls.

Du skal jo også fjerne kontoen inde i OE.
Hvis en konto er stillet til at bruge din modemforbindelse i OE,
så forsøger OE selvfølgelig at ringe op med den konto.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.