Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. fremkaldelse af digitale billeder
Fra : _Anden_

Dato : 19-10-01 13:21

Hejsa

Jeg er bare lidt nysgerrig, hvor skal man gå hen hvis man gerne
villle have fremkaldt sine digitale billeder på papir (på samme papir
& størrelse som alm film), foregår det
også ved alm. foto-butikker eller findes det slet ikke?
& pris?

Mvh

_Anden_
(som stadig ikke er helt klar over om han skal købe Fuji 6900, eller Canon
G2 :)

Fra : emj

Dato : 19-10-01 14:39

_Anden_ skrev i <3bd01ab1$0$1950$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg er bare lidt nysgerrig, hvor skal man gå hen hvis man gerne
>villle have fremkaldt sine digitale billeder på papir (på samme papir
>& størrelse som alm film)

Se tråden "digitale billeder til papirbilleder".
Hilsen emj

Fra : _Anden_

Dato : 19-10-01 14:56

takker...