Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til C-3000-ZOOM
Fra : Bjarne

Dato : 19-10-01 10:01

Er der nogen der kan hjælpe med en adresse, hvor jeg kan finde en dansk
manual til OLYMPUS C-3000ZOOM.

PFT
Bjarne

Fra : emj

Dato : 19-10-01 10:39

Bjarne skrev i <3bcfeabe$0$41985$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Er der nogen der kan hjælpe med en adresse, hvor jeg kan finde en dansk
>manual til OLYMPUS C-3000ZOOM.
Den skulle da gerne ligge i PDF-format på den cd-rom, der fulgte med
købet.
Hilsen emj

Fra : bjarne

Dato : 20-10-01 01:12

Joh tak,
men isenkrammet er købt i England og modtaget som gave.
m.v.h.
Bjarne

Fra : emj

Dato : 20-10-01 01:45

bjarne skrev i <3bd0c05d$0$781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Joh tak,
>men isenkrammet er købt i England og modtaget som gave.
>m.v.h.
Du kan downloade danske manualer på http://www.olympus.dk/ under
service&support.
Hilsen emj

Fra : bjarne

Dato : 20-10-01 09:38

Når jeg går ind som du anviser, ser jeg ikke nogen manual til mit apparat.

Fra : Hans C. Jensen

Dato : 20-10-01 09:49

> Den skulle da gerne ligge i PDF-format på den cd-rom, der fulgte med
> købet.

Jeg har samme kamera og der er kun dansk ( trykt ) manual med.
Og en cd med manual på eng, fr,de. i pdf.

Mvh Hans