"Thomas" <tthygesen@yahoo.com> skrev
> Til Sony's fordel skal det siges, at den dårlige oplevelse skete før,
Sony
> startede med on-site service. ( som de kører med nu )
Sonys on-site er nu ikke helt uden problemer. Man får en ny brugt,
repareret skærm i bytte for sin egen. Det kan såmænd også være meget
godt, men jeg har været igennem møllen et par gange, og fik hver gang en
skærm med et ringere billede end den jeg havde indleveret + et par
skrammer i kabinettet.
Til sidst kontaktede jeg Sonys danske hovedkontor og forelagde dem sagen,
hvorefter jeg fik en spritny og helt perfekt skærm (endda en nyere model
. Så de forsøger i det mindste at yde en god service.
- Og til spørgsmålet om det kan betale sig at købe Sony frem for Philips:
Helt klart! De Philips-skærme jeg har stiftet bekendtskab med når ikke
min Sony G420 til sokkeholderne hvad angår skarphed. Der er selvfølgelig
de to trinitronstreger, man skal leve med, men efter et kort stykke tid
vænner man sig til dem.
mvh
Peter