CKY
Fra : Søren M. Mogensen

Dato : 19-10-01 08:37

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan købe CKY-filmene på DVD???

Mvh.
Søren

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 19-10-01 12:33

> Er der nogen der ved hvor man kan købe CKY-filmene på DVD???

http://store.yahoo.net/411vm/dvd.html

har dog ikke prøvet at købe noget der - fandt linket på en cky side.......

Fra : s.l

Dato : 19-10-01 13:23

jeg tror roligt at du kan købe noget der.. 411 er et velronomeret firma.,
ihvertfald indenfor skateboard branchen

/sl

Fra : sidevind

Dato : 04-12-02 17:04

Hejsan!!

Jeg har købt både cden "CKY volume 2" og DVD boxen "CKY Box Set" fra
Amazoon.com. Ingen problemer

/Sidevind

"CKY wont fuck you - youre too ugly too fuck!!"

fuCKYou

http://www.kandu.dk/