Kære allesammen
Fra : Sott

Dato : 19-10-01 00:04

Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.

Jeg modtager nogle ret modbydelige telefonopkald,
har fået nyt nummer og kontaktet politiet osv.

Men eftersom jeg ikke har sikkerheden på plads ifm.
nettet - så vælger jeg simpelthen at holde mig mere eller
mindre væk en tid - så det er derfor, at jeres evt. indlæg
stilet til mig ikke bliver besvaret.

Det kunne jo også være en mere eller mindre forstyrret
person, som pga. min nye emailadresse, har haft rigtigt
nemt ved at finde frem til mig. Og måske er min frimodighed
herinde skyld i det - jeg ved snart ikke.

Jeg vil fortsat læse med, jeg skal bare lige have nogle ting
på plads, før jeg igen begynder at skrive.

Han ved hvor jeg bor, og kan udtale sig om, hvad jeg laver i
min lejlighed - så han har vist holdt øje med mig.

Jeg er ret ked af det - han har ringet til børnene, når jeg ikke
er hjemme og han truer med voldtægt. Han har nu også ringet
direkte til mig, både herhjemme og på mobilen - som jeg derfor
også skal have nyt nummer til.

Jeg skal have noget firewall, og ændret emailadresse... så
kommer jeg "tilbage".
Jeg kommer heller ikke til de arrangementer, jeg har sagt ja
til - for børnene kan ikke undvære mig for tiden, vi er alle
lidt utrygge... en af truslerne har gået på min datter, ellers er
de heldigvis rettet mod mig.

Tusinde hilsner
Søs, en ret ked Søs...

Fra : Tomas O.

Dato : 19-10-01 00:12

Sott skrev:

> Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.
SNIP

Du skal lige vide vi nok er en del herinde, der vil gøre hvad vi
kan. Du skal bare sige til!

--
Hilsen Tomas O.
Mangler et sted at bo fra 01.01.02

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-01 01:26

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns913FB27948CAvampyre@teledanmark.dk...
> Du skal lige vide vi nok er en del herinde, der vil gøre hvad vi
> kan. Du skal bare sige til!

Det kan jeg kun tilslutte mig!

Damn, jeg er næsten mundlam, sådan noget tænder mig HELT af ;-(

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : Mikrobloed

Dato : 19-10-01 05:23

Nu er jeg godt nok ikke den mest active skribent i DSS, men jeg hjælper
gerne hvis du skal have hjælp med firewall eller lign. (arbejder i IT
branchen).

mvh
Michael R. Laursen

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 19-10-01 09:07

In <3bcf60b4$0$1922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Sott wrote:

> Søs, en ret ked Søs...

   Øv,øv,øv og øv! At sårn en skvaddernisse skal ødelægge så meget :((
Jeg forstår dig godt Søs - og jeg håber da at du snart får det hele på
plads sådan at vi herinde igen kan nyde godt af dit gode selskab.
   *Kram*

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henning

Dato : 19-10-01 09:59

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.
>
> Jeg modtager nogle ret modbydelige telefonopkald,
> har fået nyt nummer og kontaktet politiet osv.

Hej Søsser

Hvis politiet ellers vil. så kan de så nemt som at klø sig i nakken
finde stodderen, alle opkald til din telefon registreres i en database,
har du telefonsvare, så slå den til, næste gang han ringer, så hans
trusler kan dokumenteres.

Kærlig Hilsen
Henning og Hanne

Fra : Vanillepigen

Dato : 19-10-01 10:26

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kære Søs
jeg kan kun tilslutte mig de andres støtte, overraskelse og ikke mindst
bekymring.
Det er fandme ærgerligt, at sådan en stodder skal ødelægge så meget og ikke
mindst ramme hele din familie. Og jeg er virkelig ked af at høre, at du ikke
har mulighed for at komme til de arrangementer vi har snakket om for jeg har
glædet mig til at se dig. Men jeg forstår det sandelig godt. Jeg håber, at
strisserne får fat i ham.

Knus fra Kristine.

Fra : Borger Louis

Dato : 19-10-01 15:33

Nu er jeg heller ikke den mest aktive skribent herinde,
men du har også min sympati.
Pas på dig selv.
Hvor meget kan andre finde ud af om os, som efterlader hvores adresser på
nettet?

Mvh. Borger Louis

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bcf60b4$0$1922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-01 21:38

"Borger Louis" skrev

Hej Louis

> Pas på dig selv.

Pas på dig selv, når du skal lære at føre saksen og klippe i det du
svarer på.

> Hvor meget kan andre finde ud af om os, som efterlader hvores
> adresser på nettet?

Det kommer an på mange ting. Principielt kan alt hvad du skriver findes
igen, uanset at man kan lave nogle krumspring. Uanset krumspringene,
kan man dog altid "genkendes" på sin skrivestil.

I øvrigt, du medsender ikke informationer om hvilket tegnsæt du har
brugt til at skrive dit indlæg, det er lidt uheldigt da du benytter
tegn (bl.a. æ) som ikke er defineret i en del news-klienter. Læs her
hvordan du kan rette fejlen:

Hvis du vil lære at føre saksen rigtigt, er det en god ide at læse den-
ne side:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Borger Louis

Dato : 19-10-01 22:17

Peder Vendelbo Mikkelsen <pedervm@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qqaco.vg.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...
> "Borger Louis" skrev
>
> Hej Louis

> Pas på dig selv, når du skal lære at føre saksen og klippe i det du
> svarer på.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Det skulle virke ordentligt nu.

Jeg vil lige sige at jeg syntes du virker utilfreds med,
at jeg skrev: Pas på dig selv.
Tro mig det var velment,og jeg har ingen bagtanker med det.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-10-01 00:06

"Borger Louis" skrev

Hej Louis

> Jeg vil lige sige at jeg syntes du virker utilfreds med,
> at jeg skrev: Pas på dig selv.

Sådan tog jeg det slet ikke.

Jeg kan godt lide at lege med ord og brugte det blot som en anderledes
indledning.

Men det kunne du selvfølgelig ikke vide.

Der er stadig et eller andet forkert indstillet i forbindelse med dit
tegnsæt, prøv at kigge igen på:

Efter ændringerne er lavet, kan du sende test indlæg til

Se specifikt efter disse linier:

Jeg sætter opfølgning på dette indlæg, så eventuelle svar havner i
gruppen om Outlook Express (konfiguration af Outlook Express passer
lidt bedre til den gruppe, end her).

FUT til:

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Lars CA

Dato : 19-10-01 19:38

On Fri, 19 Oct 2001 01:03:55 +0200, "Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>til - for børnene kan ikke undvære mig for tiden, vi er alle
>lidt utrygge... en af truslerne har gået på min datter, ellers er

Hej Søs,

Jeg hører måske ikke til de aktive skribenter herinde, selvom jeg har
fulgt med i gruppen i flere år. Sådan noget som du nu er ude for, er
totalt uacceptabelt og et udtryk for en umoden persons tåbelige
"payback". Sikke en idiot!

Jeg har selv haft en yderst ubehagelig oplevelse med en pige, som jeg
troede jeg var forelsket i, men viste sig at være yderst ustabil og
det hele endte i hendes forsøg på selvmord og derefter en personlig
hetz mod mig, det firma jeg arbejder for, mine venner, min familie....
Heldigvis er tingene faldet til ro, jeg har intet hørt fra hende i
over et år, men jeg er stadig påvirket af, hvad der skete. Alt sammen
ekstremt ondsindet, så jeg forstår så udmærket dit nuværende problem!

Jeg har arbejdet en del med computersikkerhed i Silicon Valley og jeg
er gerne behjælpelig med software, der kan sikre din computer mod
angreb udefra. Bare sig til!

Lars

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-01 21:44

"Lars CA" skrev

Hej Lars

> Jeg hører måske ikke til de aktive skribenter herinde, selvom jeg har
> fulgt med i gruppen i flere år.

Vi kan dog huske dig alligevel. For dine gode indlæg.

> Sikke en idiot!

Enig.

> Jeg har selv haft en yderst ubehagelig oplevelse med en pige, som jeg
> troede jeg var forelsket i,

Undskyld jeg er så direkte, var det hende du "viste" et billede af?

Jeg har en lidt dårlig hukommelse, så jeg kan ikke huske om hun var
den egentlige grund til at du relokerede til US eller om det var ar-
bejdsmæssigt betinget.

> Heldigvis er tingene faldet til ro, jeg har intet hørt fra hende i
> over et år, men jeg er stadig påvirket af, hvad der skete.

Det er der da ikke noget at sige til, man skulle da være en kold skid
hvis man så hurtigt glemmer personer som har betydet meget for en i en
periode.

Med venlig hilsen

Peder, som synes at firewalls er overvurderet som middel til at opnå
sikkerhed. Man kommer meget langt med en sund opsætning.

Fra : Anomym_Doe

Dato : 19-10-01 15:01

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
> Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.
>
> Jeg modtager nogle ret modbydelige telefonopkald,
> har fået nyt nummer og kontaktet politiet osv.

Hej Søs.

Jeg føler med dig, og håber at politiet får fingeren ud og får fat i den
idiot.

Doe

Fra : Straydog

Dato : 21-10-01 13:43

Sott skrev i meddelelsen <3bcf60b4$0$1922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.
>
>Jeg modtager nogle ret modbydelige telefonopkald,
>har fået nyt nummer og kontaktet politiet osv.

Hej Søs!
En eller anden spasser, der ikke kan lade folk være i fred. Håber at
dummernikken bliver stoppet!

Fra : cybs

Dato : 23-10-01 02:47

Straydog skrev i meddelelsen
<0EzA7.83$Rl4.1364@news.get2net.dk>...
>Sott skrev i meddelelsen
<3bcf60b4$0$1922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Hej Søs!
>En eller anden spasser, der ikke kan lade folk være i fred.

HmHm...)-: Normalt er jeg ikke meget for "politisk
korrekthed". Men "spasser" om en decideret ondskabsfuld
person?? Jeg får her nærmere associationer til én, der får
mit badevand til at skvulpe over.

Men når mange kalder ungerne for "små terrorrister", blir
det s'føli svært at sætte ord på rigtige terrorrister. Men,
lige ud af landevejen - så forsøger denne mand vel at
terrorrisere Søs - ikke bare at "spasse lidt ud"?

susanne

New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news
provider to carry alt.support.disabled.intimate-relations

Fra : Chokmah

Dato : 21-10-01 23:03

"Sott" <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3bcf60b4$0$1922$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Kære Søs :)

> Jeg modtager nogle ret modbydelige telefonopkald,
> har fået nyt nummer og kontaktet politiet osv.

mage til vag kage arm skal man sgu da længe søge - men jeg vil nu sige
at der er 97,9 % chanse og mere til for at det kun er en der for et
kick ud af at lave sådan noget fis ... gu må dte være skide
ubehageligt men poltiet er RET gode til at finde ud af den slags og
alle opkald kan registreres baglæns osv.
så tag du det bare helt roligt...det andet pc sikkerhed er nemt nok
.... men jeg ser også at folk strømmer til for at hjælpe.... få for
guds skyld bare ikke windows 2000 ... du tror det er slemt med en
spasser der ligger og ringer så prøv win 2000 der bliver man reelt
sindsyg og de spreder isg til ens omgivelser alle der er i nærheden af
det bliver sure og ireterede onskalbsfulde.
der er IKKE noget godt at sige om win2000

so dont wory my dear det andet skal nok ordne sig...
bedste hilsner
Bo

Fra : Gitte Beyer

Dato : 23-10-01 08:09

Hej Søs

Jeg vil bare sige, at jeg virkelig føler med dig i denne svære
situation du er havnet i. Jeg håber virkelig at manden bliver stoppet
i en vældig fart.

Bekymrede tanker fra
Gitte

Fra : Matthias og G. J.

Dato : 23-10-01 16:51

> [...]
>herinde skyld i det - jeg ved snart ikke.
>
>Jeg vil fortsat læse med, jeg skal bare lige have nogle ting
>på plads, før jeg igen begynder at skrive.

Download Agent gratis (www.forteinc.com) og sæt så en fiktiv
email-adresse ind... Så kan man kun identificere dig hvis man
kontakter din internet-udbyder...
Så er der selvfølgelig din skrivestil...
Men ellers kan du godt være 99,9% anonym og uidentificerbar her

Fra : Henning

Dato : 23-10-01 18:18

"Matthias og G. J." <mkjuergensen@email.dk> wrote in message

> [...]
> kontakter din internet-udbyder...
> Så er der selvfølgelig din skrivestil...
> Men ellers kan du godt være 99,9% anonym og uidentificerbar her

Det kan man også i OE

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 23-10-01 17:26

"Sott" skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke være så aktiv på nettet i et stykke tid.

Hej I dejlige mennesker.

Tusinde tak for jeres udmeldinger, de har varmet mig
inderligt og gjort mig glad.

Han har ikke ringet siden torsdag sen aften, og han
dukkede ikke op, som han havde sagt - han ville.

Jeg tror, at det har løst sig selv... måske..
bedst af alt er, at min datter allerede virker som om,
at det er "glemt". Så jeg er bare glad igen :0)

Knus og Kram
Søs, som lige besvarede sit eget indlæg

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : mick Thomassen

Dato : 23-10-01 22:37

Det er første gang jeg har besøgt denne NG.
Men jeg ved næsten ik hvad jeg skal sige andet end at jeg vil håbe du får
opklaret det og at du slipper for sådan noget ondt pis!!Det er fanme ondt!!!
Jeg ved ik hvad jeg kan gøre men du har min støtte

KH
MT
bends@mail.dk

Fra : Sott

Dato : 24-10-01 15:25

Hej Mick (og velkommen i dss) :0)

"mick Thomassen" <bends@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ondt!!!
> Jeg ved ik hvad jeg kan gøre men du har min støtte

Det lader til, at han er stoppet. Heldigvis.
Jeg har vist også gjort alt det "rigtige" iflg. politiet.

Der bliver ikke gjort noget "arbejde" på at finde ham,
medmindre der 'sker' mere/andet...

Jeg ved stadig ikke hvem han er, og det var meget
ubehageligt. Men jeg er måske nok mest irriteret over,
at det lykkedes ham at skræmme mig - det hænger jo
sammen med børnene, pludselig forstår man (jeg) hvor
ufatteligt udsatte de er... *suk*

Nå, nok om det - videre i teksten og med livet.
Alt er herligt nu

Tusinde hilsner
Søs