Nogen som kunne "beta-teste" en side jeg h~
Fra : S. Sørensen & L. Har~

Dato : 18-10-01 18:01

Jeg er blevet spurgt om jeg ville hjælpe et par drenge med at lave en
hjemmeside til deres clan i spillet Diablo. Men de har i et stykke tid
påpeget en del fejl, der skulle opstå i nogle forskellige browsers. Siten er
som basis lavet i frontpage 98, men siden re-edited i ren kode i
notesblokken. Alt funker dog i frontpage uden problemer.

Siden kan godt være tung at danse med, da den ikke er lavet for at være
hurtig, men skulle være "smart" egentligt drengene

Jeg vil gerne vide hvilken browser der bruges, hvilke problemer der
eventuelt opstår. Muligtvis forslag til ændringer.

På forhånd tak

Fra : ha

Dato : 18-10-01 18:05

> [...]
>
> Jeg vil gerne vide hvilken browser der bruges, hvilke problemer der
> eventuelt opstår. Muligtvis forslag til ændringer.

Hvis du osse ku' få "drengene" til at oplyse URL, så ville det li'som
være lidt lettere.

mvh
ha

Fra : Andreas Paasch

Dato : 18-10-01 18:19

> Hvis du osse ku' få "drengene" til at oplyse URL, så ville det li'som
> være lidt lettere.

Det syntes jeg nu lige er en ret underlig tankegang at have ... !

Altså den side jeg besøgte var ret fin, lidt flosset i kanten men virkede da
fint i alle mine browsere, endda i Amaya uden frames .... så Opera 3.02,
5.x, NN 4.7, IE 5.5 og Amaya er da vist på sin vis tegn på at siden fungerer
fint.

Det eneste jeg vil tillade mit at påpege er, at man ikke skal bruge
Århusianske flag, dvs. hvidt kryds på hvid baggrund, århusianske skrift
indstilling, dvs. hvide typer på hvid baggrund.

Men eller ... helt fin

Andreas ;)

Fra : S. Sørensen & L. Har~

Dato : 18-10-01 18:36

Undskyld

Glemte at angive en url til siden. www.geocities.com/legitstar

Fra : Andreas Paasch

Dato : 18-10-01 21:57

Hmmmmmmm

Nu har jeg lige brugt lidt tid på at se på jeres site.

Meldingen er som følger:

IE 5.5 intet problem, bare langsom (men det blev man jo advaret om)
NN 4.7 - Intet problem.
Opera 3.02 - kan slet ikke lide den site.

Opera 5.x fik ikke adgang, overskredet mængde af data da vi forsøgte.

Ingen fejl af nogen art ....

Siden er tung at danse med, jeg ville nok vælge at gå bort fra FPs hover
applets ...

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : S. Sørensen & L. Har~

Dato : 19-10-01 16:36

Tak for hjælpen

Fra : Remedy

Dato : 18-10-01 18:47

Udmærket side, men jeg fik 4 Runtime error lige da jeg startede siden....

mvh. Remedy

Fra : S. Sørensen & L. Har~

Dato : 18-10-01 19:47

Kender du åsagen til dine runtime errors ?? ;o(
Kan det være siden ???