Registreringsdatabasen - MaxLocksPerFile s~
Fra : Lasse Bøhme

Dato : 18-10-01 14:36

Hej derude.

Win 2000
Access 2000

Under kørslen af en VBA-funktion, der opdaterer poster i access-tabel, får
jeg beskeden:

"Antallet af fildelingslåse overskredet. Registreringsdatabasen
MaxLocksPerFile skal øges."

Funktionen går ned ved ca. post nr. 10.000.

Er der nogen, der ved, hvor jeg skal ændre dette i registreringsdatabasen?

Mvh. Lasse

Fra : Jasc

Dato : 18-10-01 14:40

Du må godt holde op med at sende flere nu Lasse

Nu har vi fået 4

--

Best regards
Lars Stokholm

Fra : Madsen

Dato : 18-10-01 16:37

Lasse Bøhme" <boehme@worldonline.dk> skrev:

> "Antallet af fildelingslåse overskredet. Registreringsdatabasen
> MaxLocksPerFile skal øges."
>
> Funktionen går ned ved ca. post nr. 10.000.
>
> Er der nogen, der ved, hvor jeg skal ændre dette i registreringsdatabasen?

Ja ja, vi har vist set dit spørgsmål.
Det er ikke nødvendigt at gentage det 4 gange og ej heller at
crossposte til så mange grupper.

Læs gerne: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Tilbage til dit spørgsmål, har du så prøvet at søge i regdatabasen
efter MaxLocksPerFile ? Der var jo en måde at finde ud af hvor
nøglen ligger henne.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.