Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Idiot-forsikring
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-10-01 13:55

Hej

Jeg har lige købt et Canon G2 kamera på nettet. Er der nogen steder, man kan
købe en forsikring imod idiotuheld?

Mvh

Peter

Fra : emj

Dato : 18-10-01 15:24

Peter Elmkvist Snabe skrev i <9qmjhc$qll$1@sunsite.dk>:

>Jeg har lige købt et Canon G2 kamera på nettet. Er der nogen steder, man kan
>købe en forsikring imod idiotuheld?

Er alle digitale camereaer ikke idiotsikrede i forvejen?
Hvad forestiller du dig, du kan gøre forkert?

Hilsen emj

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-10-01 16:26

> Er alle digitale camereaer ikke idiotsikrede i forvejen?
> Hvad forestiller du dig, du kan gøre forkert?

Tabe den, vores kat æder den, spiller bold med den eller hælder en cola ned
i den.

Mvh

Peter

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 18-10-01 16:47

Peter Elmkvist Snabe skrev:

> Tabe den, vores kat æder den, spiller bold med den eller hælder en cola ned
> i den.

Lyder lidt som noget der kunne ske for mig, måske jeg skulle få kigget
lidt på forsikringen på mit nye digi cam...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 18-10-01 15:36

Europæiske har en teknisk udstyrsforsikring, der dækker næsten hvad som
helst.
Mvh Ivan

Peter Elmkvist Snabe wrote:

> Hej
>
> Jeg har lige købt et Canon G2 kamera på nettet. Er der nogen steder, man kan
> [...]

Ivan Storgaard Vogelius         Office 520-621
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-10-01 16:27

"Ivan Storgaard Vogelius" <ivansv@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> Europæiske har en teknisk udstyrsforsikring, der dækker næsten hvad som

Jeg troede kun de lavede rejseforsikring? Dækker den i DK.

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 18-10-01 19:32

Peter Elmkvist Snabe wrote:

> "Ivan Storgaard Vogelius" <ivansv@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg troede kun de lavede rejseforsikring? Dækker den i DK.

I dk og udland. Kig på
http://www.europaeiske.dk/Erhverv/main_frameset.asp for nærmere info.
Jeg har lige tegnet sådan en tingest, men har endnu ingen efter-skade
erfaring. Prisen er imidlertid rimelig 5% af forsikringssum pr. år. Det
virker som om de dækker det meste

Mvh IVan

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-10-01 19:40

> Jeg har lige tegnet sådan en tingest, men har endnu ingen efter-skade
> erfaring. Prisen er imidlertid rimelig 5% af forsikringssum pr. år. Det
> virker som om de dækker det meste

Også hvis man vælter en cola ned i sit kamera eller vores kat æder den?

Mvh

Peter

Fra : Martin Bagger Olesen

Dato : 23-10-01 22:57

jeg har været ude at rejse med europæiske rejseforsikring og man skal lige
vide at der er ting den ikke dækker. jeg havde nogle problemmer med fugt,
som de ikke dækker på grund af at det er naturen der har gjort skaden. så
husk at læse betingelserne igennem. jeg har da også fået repareret mit
kamera i udlandet men har ikke snakket med europæiske endnu om de dækker,
det regner jeg stærkt med.

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 29-10-01 12:41

Se deres side og bestil mere info, så får du betingelserne. Der står
noget i stil med også selvforskyldte skader og hændelige uheld, mindet
på hvis du taber kameraet fra rundetårn.
Mvh