imovie til powerpoint, hvordan ?
Fra : Jakob H K

Dato : 18-10-01 13:56

Jeg har brug for at vise et par små film i powerpoint, hvorledes gøres
dette nemmest. Det er vigtigt at præsentationen virker på både pc og
mac.

Haves: G4, Imovie, office 2001, quictime pro, (pc og powerpoint til
denne haves også)

Hygge

Jakob H K

Fra : (Sebastian Loeck

Dato : 18-10-01 22:38

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Jeg har brug for at vise et par små film i powerpoint, hvorledes gøres
> dette nemmest. Det er vigtigt at præsentationen virker på både pc og
> mac.
Ja men du skriver det da selv. Du sætter en QuickTime movie i
PowerPoint. (insert - Movies and Sounds, gælder dog kun MacOffice2001).
til at starte med laver du bare en film i iMovie.

hygge
Sebastian

Fra : Jakob H K

Dato : 18-10-01 22:50

Sebastian Loeck

Sebastian Løck <sebalo_nounderscore_@worldonline.dk> wrote:

> a men du skriver det da selv. Du sætter en QuickTime movie i
> PowerPoint. (insert - Movies and Sounds, gælder dog kun MacOffice2001).
> til at starte med laver du bare en film i iMovie.

Ja der var jeg lidt for doven, jeg har nu checket og kan se at det jo er
ret enkelt. En anden gang checker jeg lige før jeg spørger

Ved du om en sådan powerpoint præsentation med Quicktime film virker på
en pc ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Thorfinn

Dato : 19-10-01 13:13

ingen@email.dk (Jakob H K) wrote in message news:<1f1hzfs.1fvymoq6qscogN%ingen@email.dk>...
> En anden gang checker jeg lige før jeg spørger
go' ide

> Ved du om en sådan powerpoint præsentation med Quicktime film virker på
> en pc ?

PC'en skal have QuickTime - gerne samme version som på Mac'en
installeret. Alle MS Office programmer - mac eller pc - bruger nu
samme filformat.

hilsen
Sebastian

Fra : Jakob H K

Dato : 19-10-01 16:40

> PC'en skal have QuickTime - gerne samme version som på Mac'en
> installeret. Alle MS Office programmer - mac eller pc - bruger nu
> samme filformat.

Det holder bare ikke helt i praksis. Jeg har så sent som idag åbnet en
powerpoint præsentation der var lavet på en pc på en mac. Der var nogle
billeder der ikke kom med. Jeg kan ikke huske hvad format de havde, men
faktum er at de ikke kunne ses på macen.

Hygge

Jakob H K