Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 DK
Fra : busted123

Dato : 18-10-01 13:27

Jeg mailede til Microsoft support om hvorfor den har været tilgængelig de
sidste par dage, uden at man har kunne finde et link til den på deres
hjemmeside.

Her kommer mailsne som man kun kan smile lidt af

Jeg har fjernet medarbejderens navn.

http://download.microsoft.com/download/IE60/fnlrtw/ie6/W98NT42KMe/DA/ie6setu
p.exe
COMMENTS: Hvordan kan det være at man ikke kan finde Internet
Explorer 6.0 på dansk nogen steder på jeres sider, når den har været
tilgængelig på ovenstående url i de sidste par dage?
Det virker forkert at man skal gætte og prøve sig frem for at
finde IE på dansk, som vi i forvejen har ventet meget længe på skulle
blive oversat.

Hej Peter

Tak for din henvnedelse til Microsoft.

IE 6,0 på dansk kommer først i slutningen af november.

Med venlig hilsen / Best Regards
Microsoft Salessupport

Vores mål er tilfredse kunder.

Hej

Når jeg læser dit svar har jeg på fornemmelsen at du slet ikke
har læst min mail ordentligt.

Jeg skrev at man kan downloade den DANSKE version (version
6.0.2600.0000) af IE fra denne url:
http://download.microsoft.com/download/IE60/fnlrtw/ie6/W98NT42KMe/DA/ie6setu
p.exe.
Mit spørgsmål går så på, hvorfor man ikke kan finde det link
nogle steder på jeres hjemmeside?

Med venlig hilsen

Peter

Hej Peter

Jeg ved ikke hvorfor det står der - men IE 6,0 er ikke kommet
på dansk endnu.

[...]

Jeg spurgte om hvorfor det IKKE står nogle steder at den er
kommet på dansk.

Hvis du ikke tror mig vil du så ikke være rar at klikke på
linket, downloade filen og se at den ER kommet på dansk.

Med venlig hilsen

Peter

Hej Peter

Ifølge mine oplysninger kommer produktet først I slutningen af november. Jeg
har lige talt med vores produkt chef som sige at produkter ligger til
download. Hvorfor det ikke er slået op på nettet kan jeg ikke sige - men vil
sende din mail videre til vores web master.

Med venlig hilsen / Best Regards
Microsoft Salessupport

Vores mål er tilfredse kunder.

Hej

Det lyder godt. Det er da kun positivt at et produkt kommer på markedet
længe før det var forventet.

Med venlig hilsen

Peter