Menu
Fra : Solo

Dato : 18-10-01 13:19

Er det muligt at lave en simpel drop down menu, hvor man skifter flere
frames på en gang ?

Jeg har lavet et script, hvor jeg sender en værdi med value="xxx.htm", men
er det muligt at sende flere værdier ?

--
Venlig hilsen / Regards

Lars Sørensen

Fra : Janus

Dato : 19-10-01 03:09

Hvis det er noget du vil lave i Javascript, skal du hellere spørge i en
gruppe, hvor dette er emnet. Denne gruppe handler om Java
programmeringssproget, og det har ikke rigtig noget med Javascript at gøre.

Vh Janus