Vedr SS2601
Fra : J.Hansen

Dato : 18-10-01 13:10

vil det kunne lade sig gøre at bruge ovennævnte router hos cybercity adsl

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-10-01 13:24

"J.Hansen" <komtil@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> vil det kunne lade sig gøre at bruge ovennævnte router hos cybercity adsl

Du kan da teoretisk godt bruge den i forbindelse med CC ADSL. Men den kan
ikke erstatte deres medleverede router.

--
Med Venlig Hilsen Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/?usenet - Nu næsten uden indhold men med korrekt URL

Fra : J.Hansen

Dato : 18-10-01 13:40

Du kan da teoretisk godt bruge den i forbindelse med CC ADSL. Men den kan
ikke erstatte deres medleverede router.

ok det forstår jeg ikke helt...Du mener altså ikke at jeg kan bruge den
alene med CC, men sammen med den man får fra CC kan jeg godt,,Hmmmm
kan du forklare det lidt bedre..kan den så sættes efter Cisco'en eller
hvordan...

på forhånd tak

j.hansen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-01 14:19

"J.Hansen" <komtil@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> alene med CC, men sammen med den man får fra CC kan jeg godt,,Hmmmm
> kan du forklare det lidt bedre..kan den så sættes efter Cisco'en eller

Forklaringen ligger i at CC kører med PPPoATM og det kan SS2601 sagtens
klare.

Men hvorfor vil du anvende SS2601, når CC nu leverer en ok Cisco677 router
med forbindelsen??

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-10-01 14:27

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> Forklaringen ligger i at CC kører med PPPoATM og det kan SS2601 sagtens
> klare.

Aha. Hvordan vil du få SS2601'eren til at køre PPPoATM?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-01 15:25

> Aha. Hvordan vil du få SS2601'eren til at køre PPPoATM?

Det lader jeg teknikerne om, det er derfor man har oprettet sådanne
stillinger :)

--
Bjarke Andersen (som har fornemmeren han har sagt noget grueligt galt)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-10-01 15:38

> Det lader jeg teknikerne om

Det vil de få svært ved. 2601'eren har end ikke noget ATM interface

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-01 22:29

> Det vil de få svært ved. 2601'eren har end ikke noget ATM interface

Dohhh!! Tænkte på 5711'eren.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email, remove *spammer* in address

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-10-01 14:28

> [...]
> alene med CC, men sammen med den man får fra CC kan jeg godt,,Hmmmm
> kan du forklare det lidt bedre..kan den så sættes efter Cisco'en eller

Ja, du kan sætte den op i det net der ligger bag ved Cisco'en hvis du har
ønske om at opdele dette yderligere.
Jeg kan dog ikke se begrundelsen.