Off topic ... PHP4 Bible
Fra : Jesper Henriksen

Dato : 18-10-01 11:58

Er den værd at gå i gang med?

mvh Jesper

Fra : Ronni \(The real one~

Dato : 18-10-01 14:27

Jeg havde ikke rodet med noget synderligt andet end HTML, og købte bogen.

Jeg kan godt anbefale den! da den kommer lidt omkring, og forklare på en god
måde, men det er jo smag og behag :)

Ellers prøv at slå bogen op på amazon.com og se hvad den har fået af
karaktere
og hvad andre læsere mener!

/Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 18-10-01 15:51

Jesper Henriksen skrev:

> Er den værd at gå i gang med?

Jeg kan ikke svare på spørgsmålet, men hvorfor mener du det er off
topic?

/Henry

Fra : Jesper Henriksen

Dato : 20-10-01 09:26

> Jeg kan ikke svare på spørgsmålet, men hvorfor mener du det er off
> topic?

.... fordi det normalt ikke er det man taler om herinde, og for at undgå en
lang diskussion om, hvor vidt jeg kunne tillade mig at poste sådan et
spørgsmål her i denne gruppe, valgte jeg "Off topic"... men hvis jeg er
forkert på den, undskylder jeg gerne!

Mvh
Jesper