Saranova
Fra : Malene

Dato : 18-10-01 12:38

I radioen i går (17/10) hørte jeg duoen Saranova (mener jeg de hed?) - som er
henholdsvis søn & datter af Tamara Rosanes og Sebastian. De spiller noget 100 &
akustisk, dansk musik, men problemet er det, at jeg ikke hørte hvornår pladen
udkom, og på hvilket forlag?

Er der nogen der ved det - og måske allerede har den, og kan fortælle mig om den
er så god som den lød i radioen?

Malene

Fra : ole damgaard

Dato : 18-10-01 12:13

"Malene" <malenehald@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
100 &
> akustisk, dansk musik, men problemet er det, at jeg ikke hørte hvornår

Det rigtige navn på duoen er SARANOA. Duoen består af Noah Rosanes (Guitar
og kor) samt Sara Grabow (sang).
Den er udgivet på Cope Records -copecd019
Titel: Mund til Mund - og der er nedenstående skæringer på den:
3 x 6
De kinesiske tegn
Sommerfugle
Ved du
Verden er en scene
I fremmed seng
Når du vil ha' mig
Sekundet før
Alfred
Du tog mig med
Tiden vinder
Det er forår
Dis

Fra : Malene

Dato : 23-10-01 11:53

Tak skal du have. Jeg fandt igså selv senere ud af, at jeg havde hørt forkert
mht. navnet.

Malene