Switch til hjemmenetværk
Fra : Peter Thers

Dato : 18-10-01 07:30

Hej gruppe!

Jeg overvejer hvilken switch jeg skal købe til mit netværk derhjemme. Jeg
har kig på en D-link med 5-porte. Er der nogen der har positive/negative
erfaringer med den ?
eller skal jeg købe noget helt andet? (jeg skal ikke bruge mere end 5
porte).

D-link switch :
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1454627939

--
/Peter Thers
http://www.oenskelister.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-10-01 09:49

"Peter Thers" <peth@flsautomation.com> wrote in message
> [...]
> erfaringer med den ?
> eller skal jeg købe noget helt andet? (jeg skal ikke bruge mere end 5
Der stort set ikke nogen forskel på den type switches du skal bruge
(unmanageable) så køb bare den billigste du kan finde (Rubytech er vist ret
billig og fungerer uden problemer)..

Martin

Fra : Jan T Skalshøj

Dato : 20-10-01 14:32

> [...]
> Der stort set ikke nogen forskel på den type switches du skal bruge
> (unmanageable) så køb bare den billigste du kan finde (Rubytech er vist

Der er ikke så meget buffe ram i de billige skal man lige tænke på.

Jan

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-10-01 14:39

"Jan T Skalshøj" <jask@email.dk> wrote in message
> Der er ikke så meget buffe ram i de billige skal man lige tænke på.
Når switchen er så lille som 5 porte er det vel ikke særlig vigtigt?

Hvor stor forskel i buffer taler vi iøvrigt om?

/Martin

Fra : Jan T Skalshøj

Dato : 20-10-01 16:03

> Når switchen er så lille som 5 porte er det vel ikke særlig vigtigt?
>
> Hvor stor forskel i buffer taler vi iøvrigt om?

fra ca 256kb til ca 3mb

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 18-10-01 11:58

> [...]
> erfaringer med den ?
> eller skal jeg købe noget helt andet? (jeg skal ikke bruge mere end 5

Jeg har købt en Cnet CNSH-500 Soho 10/100 5-Port Switch hos
www.akademisk-datasalg.dk til 488,- og den kører fint.

Mogens

Fra : Henrik Hansen

Dato : 18-10-01 16:38

> [...]

> erfaringer med den ?
> eller skal jeg købe noget helt andet? (jeg skal ikke bruge mere end 5

jeg har såen en og den fungerer kanon.

--
Henrik Hansen

Fra : Peter Thers