Telia er spassere!!! Mit simkort er blevet lukket fordi at jeg har taster
forkert kode ind for mange gang - også pukkoden. Problemet var at de havde
byttet rundt på pin1 og pin2 hhv. puk1 og puk2 i det brev jeg fik med
telefonen.
Men det kunne de da godt råde bod på - for sølle 200,- ville de sende et nyt
simkort! Nu er det bare således at jeg har bikset med at få et kort i 2
måneder og jeg mener da ikke, da det er deres fejl, at jeg skal betale abon.
hvis jeg ikke er "tilsluttet"....og fået rykkergebyr på min konto (2x) selv
om jeg har fået besked på at jeg vil blive krediteret for de to måneders
forbrug!
De har bare ikke slettet de to måneder med givet mig to fremtidige
måneder
Jeg ringer - de siger at det burde jeg have vist - og de var dog villige til
at slette det ene gebyr!
Så sagde jeg at jeg ville stilles om til afdelingen hvor man kunne sige sit
abon. op!
Det endte med at de sender et nyt simkort gratis og sletter begge gebyrer...
Venligst,