Låsekode fra Telia
Fra : Oncable

Dato : 18-10-01 07:17

Er der andre end mig der bliver ignorere af Telia når jeg beder om låsekoderne
for de telefoner jeg fik af dem gennem wanna-save ????

Jeg har endda et Telia abonnement yderligere jeg ville bruge men den
(telefonen) skal have en låsekode for at kunne bruges !!!!

--

Hilsen Torben Johansen
--=Tojo=--

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-10-01 09:42

"Oncable" <tojo@oncable.dk> wrote in message
> Er der andre end mig der bliver ignorere af Telia når jeg beder om
låsekoderne
> for de telefoner jeg fik af dem gennem wanna-save ????

ignoreret hvordan, hvad har du gjort?

/F

Fra : Mickey

Dato : 18-10-01 13:39

"Oncable" <tojo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der bliver ignorere af Telia når jeg beder om
låsekoderne
> for de telefoner jeg fik af dem gennem wanna-save ????

hvilken mailadresse skriver du til ?

> Jeg har endda et Telia abonnement yderligere jeg ville bruge men den
> (telefonen) skal have en låsekode for at kunne bruges !!!!

se det lyder som om du gør noget galt...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : _--Tojo--_ Oncable

Dato : 21-10-01 09:41

Sådan det virker nu med "Re:"
Men der var fejl i tekset (forklaringen) man skal lede efter Hex: 530056003A
Så er den der

Hilsen Torben

Fra : Spinner

Dato : 20-10-01 13:06

Telia er spassere!!! Mit simkort er blevet lukket fordi at jeg har taster
forkert kode ind for mange gang - også pukkoden. Problemet var at de havde
byttet rundt på pin1 og pin2 hhv. puk1 og puk2 i det brev jeg fik med
telefonen.

Men det kunne de da godt råde bod på - for sølle 200,- ville de sende et nyt
simkort! Nu er det bare således at jeg har bikset med at få et kort i 2
måneder og jeg mener da ikke, da det er deres fejl, at jeg skal betale abon.
hvis jeg ikke er "tilsluttet"....og fået rykkergebyr på min konto (2x) selv
om jeg har fået besked på at jeg vil blive krediteret for de to måneders
forbrug!
De har bare ikke slettet de to måneder med givet mig to fremtidige
måneder

Jeg ringer - de siger at det burde jeg have vist - og de var dog villige til
at slette det ene gebyr!

Så sagde jeg at jeg ville stilles om til afdelingen hvor man kunne sige sit
abon. op!

Det endte med at de sender et nyt simkort gratis og sletter begge gebyrer...

Venligst,

Fra : Mickey

Dato : 20-10-01 14:51

"Spinner" <Andyagf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

og hva ka' 'en så lær' af det ?

- hold på din ret og lad ikke et firma pisse på dig!