Opsætning af Java til at acceptere class f~
Fra : KDA

Dato : 17-10-01 23:10

Hej NG

Jeg har rodet lidt med at få Windows sat op til automatisk, at åbne
java-filer når der trykkes på dem.
Det der sker er noget i denne retning

java Test.class

Dette virker dog ikke, eftersom java.exe ikke forventer class extension på
main klassen.

Hvordan opsætter jeg Windows eller Java.exe til at der ved tryk på
java-filer kun sker følgende

java Test

På forhånd tak

JK

Fra : Filip Larsen

Dato : 17-10-01 23:46

"KDA" skrev

> [...]
> java-filer når der trykkes på dem. Hvordan opsætter jeg Windows
> eller Java.exe til at der ved tryk på java-filer kun sker følgende

Ikke lige det du spørger efter, men måske du alligevel kan bruge, at .jar
filer med en Main-Class linie i deres manifest kan udføres vha. "java -jar
<jarfilnavn>". Windows kan så sættes til at udføre denne kommando for
filtypen jar (med %1 for filnavn).

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 18-10-01 07:24

Du kan evt. også kikke på Java Web Start.

http://java.sun.com/products/javawebstart/index.html

Java Web Start kan lave ikoner på din Windows desktop.

/Christian Damsgaard

Fra : Filip Larsen

Dato : 18-10-01 08:04

Christian Damsgaard skrev

> Du kan evt. også kikke på Java Web Start.
> http://java.sun.com/products/javawebstart/index.html

Tak, den havde jeg ikke opdaget. Det var dog dejligt, at de tilsyneladende
endeligt har fået standardiseret en løsning til deployment problemet. At
bruge ...

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>