Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Savnede brev i denne gruppe
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 17-10-01 22:06

Hej

I den senere tid har jeg opdaget at nogle af de sedvanlige deltagere i
gruppen briljerer med sit fravär.

Först troede jeg det var et spörgsmål om andre interesser, men så
småningom har jeg opdaget at de vist deltager, jeg ser citat fra deres
svar i andres indläg, men at deres indläg ikke kommer over sundet.

Nu har jeg i en anden dansk news gruppe jeg også deltager i, läst at
visse servere i Danmark sorterer bort svar på indläg om disse svar
ikke er märkere med "re" for reply men med "sv" for svar.

Er der noget om snakken? Kan man i så tilfälde håbe på, at disse faste
deltagere, som pludselig kun opträder som citat i brev fra andre, kan
formås at ändre sit news program så det märker svar med "re" som
åbenbart er det internationelt vedtagne?

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-10-01 08:54

h.p.larsson@telia.com (Hans Peter Larsson) wrote in

> [...]
> formås at ändre sit news program så det märker svar med "re" som
> åbenbart er det internationelt vedtagne?

Jeg har samme problem og kan nikke genkendende til RE/SV problematikken. Fx
kunne jeg ikke læse Egon Stich's indlæg når de var postet som svar fordi de
indeholdt SV men kunne godt læse hans indlæg som ikke indeholdt SV. På det
tidspunkt brugte jeg TDC men er flyttet og bruger derfor nu ATT samt
Google.

--
Hilsen
Kenneth

Fra : Enrico

Dato : 18-10-01 09:57

> visse servere i Danmark sorterer bort svar på indläg om disse svar
> ikke er märkere med "re" for reply men med "sv" for svar.

Jeg har haft samme problem og fik løsningen i gruppen
dk.edb.system.ms-windows for et par måneder siden.

Der findes en lille programopdatering (jeg kan desværre ikke huske hvor),
der ændrer dit postprogram til "Re:"

Enrico

Fra : Enrico

Dato : 18-10-01 10:37

Programmet, der laver Sv. om til Re. hedder oefix og findes her:

http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html

Enrico

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 18-10-01 19:28

Hej Enrico

On Thu, 18 Oct 2001 11:36:37 +0200, "Enrico" <lars@guldager.net>
wrote:

>Programmet, der laver Sv. om til Re. hedder oefix og findes her:
>
>http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html

Håber de savnede deltagere läser dine indlägg og opdaterer sine news
program. Som du ser står det Re i mit svar.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige