AppleWorks updateŠ
Fra : Organisten ved Bistr~

Dato : 17-10-01 22:14

Har jeg misforstået noget?

AppleWorks 6.2.1 DK-version er »landet«, men tilsyneladende kun i en OS
X-udgaveŠ, som ikke kan installeres på 8.6 eller 9.2.1, som er de
sytemversioner, jeg benytter.

Så vidt jeg har kunnet læse mig til på Apples egen website i US, skulle
6.2.1 kunne installeres på »før OS X« versioner, hvor den så skulle køre som
6.1.2.
Men hvor jeg læste dette, fandtes der ikke en dansk opdatering.

Er jeg gået helt galt i byen?

vgst
Kristian Stange

Fra : IT-Sektionen

Dato : 19-10-01 17:23

Organisten ved Bistrupkirken skrev i meddelelsen ...
> [...]
som
>6.1.2.
>Men hvor jeg læste dette, fandtes der ikke en dansk opdatering.

Hej Kristian

Jeg formoder Finn Løvenkrands som har et stort kendskab til bl.a. Appel
Works kan bidrage med yderlig information.
Gå ind på Finn's glimrende side http://www.finns-planet.dk/ vælg "Kontakt"
for at sende en mail.

Mvh - Jørgen