Roseanne
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 17-10-01 18:02

Nogle der har nogen anelse om hvorvidt den udmærkede komedieserie Roseanne vil
blive sendt igen?

--
Posted from [130.227.205.247]

Fra : psycrow

Dato : 25-10-01 15:55

Med Mr Burns' ord: "When pigs fly!"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-10-01 19:04

psycrow skrev:

> Med Mr Burns' ord: "When pigs fly!"

Eftersom Burns' ord straks bliver efterfulgt af billeder af en flyvende
gris, må Roseanne snart blive sendt igen!

Og til Lars - du kan prøve at spørge i dk.medier.tv. Roseanne er
gudskelov ikke filmatiseret endnu!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : psycrow

Dato : 26-10-01 10:24

> Eftersom Burns' ord straks bliver efterfulgt af billeder af en flyvende
> gris, må Roseanne snart blive sendt igen!

Det er jo nemlig dét

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-10-01 23:03

"psycrow" <bozo@worldonline.dk>

> Det er jo nemlig dét

Antyder du i virkeligheden, at Roseanne Barr ligner en gris?
I så fald må jeg afvise påstanden, idet det altså hedder en so.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk