"Mormor" igen!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-10-01 17:39

Hej alle

Ville bare lige fortælle, at nye småmislinger har set dagens lys for nogle
timer siden!
4 stk. burmeserbørn er - indtil videre - kommet til verden (kunne godt have
mor-missen mistænkt for at have 1 eller 2 mere derinde... det må tiden
vise) - og så vidt jeg kan se er der 1 pige og 3 drenge i farverne chokolade
eller lilla, men det vides først når de er ca. 3 uger gamle, hvem der er
hvilken farve.

Nu kommer jo så det sjove - at finde på navne... De skal starte med J, og
jeg har faktisk ikke ret mange navne noteret med J... Jeg havde tænkt mig,
at den lille pige nok skulle hedde Just an Illusion, og at en af drengene
skal hedde Jumping Jack Flash - men hvad med de andre? (kunne måske være
skægt at beholde en hankat til avl, og så kalde ham Jingle Bells... *ss* -
nej, det skal vi ikke, har haft hankat nok i denne omgang). Nå, men hvis I
har nogle forslag til gode/sjove navne med J, så skriv gerne - hvis navnet
betyder et eller andet på Swahili eller hvad ved jeg, vil jeg selvfølgelig
også gerne vide det!

Mange hilsner
Camilla - og en træt missemor med foreløbig 4 killinger!

Fra : Jetpool

Dato : 17-10-01 20:02

Hej Camilla

Tillyke med de små.

Linda, Venus og Pinoccio

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qkcbq$24kf$1@news.cybercity.dk...

Fra : steen vinbæk

Dato : 17-10-01 20:49

Tillykke Camilla
Steen Vinbæk

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-10-01 02:12

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message news:9qkcbq$24kf$1@news.cybercity.dk...
> Hej alle
>
> Ville bare lige fortælle, at nye småmislinger har set dagens lys for nogle
> timer siden!

Tillykke - tillykke

> [...]
> betyder et eller andet på Swahili eller hvad ved jeg, vil jeg selvfølgelig

Ærgerligt, at der ikke var en tortie pige - så havde "Jam Session" været et godt navn
Hmmm...... Hvad er der ellers.............
Joking Jimbo
Jellyfish Jive
Jaws ´n Claws
Jack-In-The-Box
Jazz Junior
Jinx Jockey
Joystick Jabber
Join The Joyride
Jukebox Jingle
Jubilee (Det er vel dit 10. kuld, ikke ?)
Jet Lag

--
Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Nina

Dato : 18-10-01 10:35

Joking Jimbo
[...]

Feeeeeeeeeeede navne. Nu ved jeg hvor jeg skal henvende mig næste gang jeg
har brug for hjælp til at finde de rette navne

Nina
Tender Tribes

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 18-10-01 15:17

> Jack-In-The-Box

Er et lidt uheldigt navn, hvis I spørger mig.
Det var navnet på en fast-food kæde i USA som gik nedenom og hjem pga.
dårlig hygiejne og madforgiftning der dræbte flere kunder...

Pia
* Pia Klit Larholm * Per Aspera Ad Astra *
* * http://www.solformoerkelse.dk *
* http://www.starkeys.com * http://www.larholm.dk/pia *
* egne fotoes og malerier * http://www.starkeys.com/bdsm-info *

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-10-01 20:53

"Pia Klit Larholm" <pia@larholm.dk> wrote in message news:3BCEE44A.503@larholm.dk...
> Jack-In-The-Box

Er et lidt uheldigt navn, hvis I spørger mig.
Det var navnet på en fast-food kæde i USA som gik nedenom og hjem pga.
dårlig hygiejne og madforgiftning der dræbte flere kunder...

Det er rigtigt, men det er jo også en trold i en
æske - og hvilken burmeser-killing, er ikke det

--
Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-10-01 09:11

Heh, ja...navne... Vores Jack hedder jo egentlig Jack the Ripper. Vel heller
ikke lige det mest "indbydende" navn, men det har den effekt at folk som
regel er ved at knække sammen af grin når de hører det.

SKAL navnene egentlig starte med et bestemt bogstav for hvert kuld eller er
det bare for nemmere at kunne holde styr på det?

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Birgitte

Dato : 20-10-01 10:03

Kuldnavne kan man jo lave som det passer, men skønt er det med det samme, at
kunne huske fra hvilken combination de er fra.
Vi selv har valgt at opkalde kuld efter biler dvs. en Ford Capri bliver til
C-kuld da vi kun bruger Capri.
Derved blev vores sidste kuld til :
Celica
Calibra
Capri
Denne gang skal jeg lave et D-kuld E-kuld og et F-kuld her i November er der
nogen der har go'e navne ?
Allerhelst vil jeg opkalde efter special biler eller Amerikanere, men hjælp
modtages gerne.
Mange missehilsner fra
Birgitte

--
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Kate

Dato : 20-10-01 19:28

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

Hold da op Helle, du er godt nok iderig

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Denise

Dato : 18-10-01 08:07

Hej Camilla
Tillykke med de små, glæder mig til at få lov at nusse dem.
Hilsen Denise

Fra : Nina

Dato : 18-10-01 10:34

Tillykke ... og god arbejdslyst (thi hi)

Hilsen Nina

Fra : Lene

Dato : 18-10-01 12:41

Camilla Scharff wrote:

> Hej alle

Hej Camilla

> Ville bare lige fortælle, at nye småmislinger har set dagens lys for nogle
> timer siden!

Tillykke med de små killinger :- ) Kom der flere end de fire ?

> [...]
> betyder et eller andet på Swahili eller hvad ved jeg, vil jeg selvfølgelig

Jeg kan nu godt lide Jingle Bells, he he :- ))

Jackpot
Jack The Ripper ( hmm :- ))
Just For You
James Bond
Joe the Joker
Johnnie Walker

Det var faktisk ikke helt nemt med de J-navne :- ) De navne jeg er kommet med er
ikke lige så opfindsomme som Helles, men måske nogle af dem kan bruges som
inspiration.

Mange hilsner fra Lene

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-10-01 17:17

Hej igen

Nej, der er ikke kommet flere killinger end de fire - og det er også
rigeligt - eller rettere, meget passende, så vi er faktisk glade for,
at der ikke var hold i min mistanke!

Og tak for J-navnene indtil videre! De er alle "noteret"

Mange hilsner
Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Birgitte

Dato : 19-10-01 15:46

Hej Camilla

Et stort tillykke med det fine kuld, og jeg kan se, at du allerede har fået
masse af navneforslag.
Varme hilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 20-10-01 19:28

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Hej alle
>
> Ville bare lige fortælle, at nye småmislinger har set dagens lys
> for nogle timer siden!

Tillykke med familieforøgelsen, Camilla. Da vi var ude hos dig blev jeg
temmeligt forgabt i dine burmesere, det kan være det er dem der skal
være afløsere for Johan og Sofie om maaaaaaaaaaaaaannge år

Desværre ingen gode ideér til navne.