PC Suite 4.06 Nokia 6210 og eksport af SMS~
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 17-10-01 16:59

Hej

Jeg står foran at skulle reinstallere min pc'er. Jeg vil gerne undgå at jeg
mister de SMS beskeder jeg har sendt og modtaget gennem det sidste stykke
tid (ja, siden sidste reinstall). Er der nogen mulighed for at eksportere
dem og importere dem efter installationen?

På forhånd tak

Lars

Fra : Jesper

Dato : 18-10-01 13:43

Bliver SMS beskederne ikke automatisk gemt i en mappe på PCen , når du
modtager en SMS.
I så fald kan du jo bare gemme denne mappe et sikkert sted mens du
geninstallerer windows.

VH
Jesper