hvilken program
Fra : Jørgen

Dato : 17-10-01 15:14

Hvilken program kan åbne filer der slutter med .mdb.
jeg har prøvet med Access 97, men det kunne den ikke.

på forhånd tak
Jørgen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 17-10-01 15:51

Jørgen <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvilken program kan åbne filer der slutter med .mdb.
> jeg har prøvet med Access 97, men det kunne den ikke.
>
> på forhånd tak
> Jørgen

Hej Jørgen

Access 2000 (og sikkert også XP) er ikke bagudkompatibel med
Access 97, så det kan være at problemet ligger her. Hvad siger
Access 97, når du prøver at åbne filen.

PS. Hvis filen ikke er for stor (og du zipper den) kan du prøve at
sende den til mig, så kan jeg teste om det er Access 2000 og
konvertere den til Access 97.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Harald Staff

Dato : 17-10-01 18:00

Hei Jørgen

Access skifter filformat for hver versjon (unntatt XP ?), og alle heter
..mdb.

HTH. Beste hilsen Harald