Hvalp Købes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Alec Christensen

Dato : 17-10-01 14:52

Hejsa

Jeg, Min Kæreste og vores lille søn på 2 år, søger en sød lille hvalp...
der som voksen stadig er lille
forestiller mig noget i størrelse med en papillon....
håber virkelig at der er nogen der henvender sig...
min email er

virtuality@ofir.dk

og min hp er

www.oxygen.subnet.dk

Mange Venlige Hilsener

Alec

--
Posted from pc118054.stofanet.dk [212.10.49.54]

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-10-01 16:01

"Alec Christensen" <virtuality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der som voksen stadig er lille
> forestiller mig noget i størrelse med en papillon....
> håber virkelig at der er nogen der henvender sig...

Der nok større mulighed får du får svar på din annonce hvis du lige
sætter den i dk.marked.fritid.dyr der er en nyhedsgruppe specielt
beregnet til køb og salg af dyr .. noget andet er så om ikke en
papillion egentlig er for lille en race til et så lille barn .. mvh
Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 17-10-01 21:15

Wed, 17 Oct 2001 17:01:08 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>beregnet til køb og salg af dyr .. noget andet er så om ikke en
>papillion egentlig er for lille en race til et så lille barn .. mvh

Papilloner findes i kraftig og i spinkel type. Hvad angår
barnets alder, kommer det helt an på, om man er parat til at
forsvare hunden mod barnet!

--
Venlig hilsen webmaster@***sonpet.com fjern de 3 *
Sonja http://www.sonpet.com

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 17-10-01 21:46

Hej

Generelt siger man, at jo mindre børn jo større hund, så I skal nok op i sct. bernhardstørrelsen )) Jeg synes i hvertfald at en pallion er alt for lille og skrøbelig med et barn på 2 år. Husk også at hundehvalpe kræver meget tid at træne og opdrage for at få en velfungerende famiiliehund. Jeg kender desværre mange førstegangshundeejere, som anskaffer sig hvalpe, mens de har små børn. Og næsten uden undtagelse kommer det bag på dem, hvad det kræver at have hund. De fleste har ikke overskuet og hunde aflives som 1 årig eller kommer videre til nye hjem. Virkelig sørgeligt.

Søs

Alec Christensen <virtuality@ofir.dk> skrev i en news:0e3b26d40708c6a98a261e5c23b5ece1.34198@mygate.mailgate.org...

Fra : Alex Linaa

Dato : 22-10-01 10:45

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
Hej

>Generelt siger man, at jo mindre børn jo større hund, så I skal nok op i
sct. bernhardstørrelsen ))

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig den tese. Vi fik vores Bernhard da den
mindste af børnene var godt 2 år, og nu hvor knægten er 3 og hunden er en
bamse på 1, er de hinandens bedste venner.
Hunden viser store hensyn til knægten, og er meget forsigtig når de leger,
og den siger heller ikke en lyd hvis min søn leger hest på ryggen af den,
den bliver snarere fornærmet hvis han stopper.

Jo, store hunde og små børn er en god cocktail. Hundene kan snildt finde ud
af at være forsigtige, og så kan de tåle lidt "knubs", som små børn jo gerne
er garanter for en gang imellem.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Liz

Dato : 18-10-01 20:46

"Alec Christensen" <virtuality@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Alec
>

> --
> Posted from pc118054.stofanet.dk [212.10.49.54]

Don't even think about it!

Mvh Liz