|
| HOLD JER FRA SATBUTIKKEN, NÆSTVED Fra : Jev |
Dato : 17-10-01 13:48 |
|
LÆS DETTE PLZ: jeg ved det er langt men, så slipper du for alt det bøvl
jeg har haft.
XXX - Jeg vil bare lige give dem der skal have unlocket en mobil et råd.
- XXX
Jeg arbejder i en større virksomhed(the names have been changed to
protect the innocent)
hvor min chef ønskede at få unlocked sin mobil. Efter at have søgt på
nettet, valgte jeg at bruge Satbutikken, idet den fremstod som en
professionel forretning imodsætning til mange privat personer som
tilbyder samme service. Jeg sender telefonen til Butikken, og får at
vide at det ikke vil tage mere end et par dage.
Efter at have ventet i over en uge, henvender jeg mig igen til
Satbutikken via telefon,og får den oplysning at den er næste i rækken.
Herefter går der så 18 dage hvor jeg ikke modtager nogen telefon i
posten, eller hører om nærmere fra Satbutikken vedrørende evt. problemer
fra Deres side. Jeg ringer til dem omkring engang dagligt, og får kun
fat i en telefonsvarer. Jeg indtaler besked om at blive kontaktet for
nærmere oplysninger angående firmaets telefon, samt at jeg sender flere
emails. Både til salg@satbutikken.dk(Allan) og til
Support@satbutikken.dk.
Endelig får jeg fat i en person hos Satbutikken, som fortæller mig at
den ved en fejl er blevet sendt til en afdeling i København, og vil
blive sendt direkte derfra til os. Herefter går der igen lidt over en
uge uden at der dukker nogen Mobil op. Jeg sender så et brev til begge
emails, og til Deres Fax, hvor jeg beder om en forklaring og at såfremt
jeg ikke får en opringing eller Moblien tilsendt så overlader jeg sagen
til vores advokat, med henblik på en evt politi anmeddelse. Der sker
intet.
Her efter kører jeg selv til Næstved(en små 100 km) få at selv at
afhente den.
Bag Satbutikkens flotte og proffesionelle facade finder jeg en enkelt
person siddende på et lille værelse, med et rod der er en fortabt
alkoholiker værdig. Der ligger skidt og møg over det hele halv tomme
sprut flasker i stuen, papir rester over hele gulvet men sidst men ikke
mindst ligger der ved siden af hans faxmaskine netop overstående
fax/email, sendt en uge tidligere, dog ingen mobil telefon til mig. Han
ringer til en kollega som vist nok har sendt den får et par dage siden.
Jeg må forlader rodebukken uden mobil telefon.
Dog da jeg ankommer til firmaet 100 km senere finder jeg en mobil med
pakke posten, men ak........................
Mobilen er ikke unlocket, og nej jeg har ikke tænkt mig at sende den
tilbage igen
Moralen af hele historien....ikke alt er hvad det ser ud som, slet ikke
en flot hjemmeside som Satbutikkens ( http://www.satbutikken.synonym.dk)
Med venlig Hilsen
En skuffet forbruger
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Devoted (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Devoted |
Dato : 17-10-01 14:17 |
|
Hej Jev.
Skriv venligst din mail adresse i bunden af mails, da man ikke kan sende
tilbage til dig.
Hvis du næste gang skal have låst en telefon op, så prøv at spørge herinde i
gruppen hvem der er til at stole på. Vi er flere der kan, og som sender
tilbage samme dag.
Det er ikke sjovt at have en oplevelse som din.
Hvis du stadig mangler at få låst den op, så kan vi gøre det for dig....i
løbet af een dag. Prisen er 100.- incl moms ex porto, men med
faktura.
Skriv hvis det har interesse.
Mvh...Søren
Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,
www.kabelsalg.dk
--
Mvh...Søren
Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,
www.kabelsalg.dk
"Jev" <Jev.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:X1fz7.2266$5v1.237226@news010.worldonline.dk...
> LÆS DETTE PLZ: jeg ved det er langt men, så slipper du for alt det bøvl
> jeg har haft.
>
> XXX - Jeg vil bare lige give dem der skal have unlocket en mobil et råd.
> - XXX
>
> Jeg arbejder i en større virksomhed(the names have been changed to
> protect the innocent)
> hvor min chef ønskede at få unlocked sin mobil. Efter at have søgt på
> nettet, valgte jeg at bruge Satbutikken, idet den fremstod som en
> professionel forretning imodsætning til mange privat personer som
> tilbyder samme service. Jeg sender telefonen til Butikken, og får at
> vide at det ikke vil tage mere end et par dage.
>
> Efter at have ventet i over en uge, henvender jeg mig igen til
> Satbutikken via telefon,og får den oplysning at den er næste i rækken.
>
> Herefter går der så 18 dage hvor jeg ikke modtager nogen telefon i
> posten, eller hører om nærmere fra Satbutikken vedrørende evt. problemer
> fra Deres side. Jeg ringer til dem omkring engang dagligt, og får kun
> fat i en telefonsvarer. Jeg indtaler besked om at blive kontaktet for
> nærmere oplysninger angående firmaets telefon, samt at jeg sender flere
> emails. Både til salg@satbutikken.dk(Allan) og til
> Support@satbutikken.dk.
>
> Endelig får jeg fat i en person hos Satbutikken, som fortæller mig at
> den ved en fejl er blevet sendt til en afdeling i København, og vil
> blive sendt direkte derfra til os. Herefter går der igen lidt over en
> uge uden at der dukker nogen Mobil op. Jeg sender så et brev til begge
> emails, og til Deres Fax, hvor jeg beder om en forklaring og at såfremt
> jeg ikke får en opringing eller Moblien tilsendt så overlader jeg sagen
> til vores advokat, med henblik på en evt politi anmeddelse. Der sker
> intet.
>
> Her efter kører jeg selv til Næstved(en små 100 km) få at selv at
> afhente den.
> Bag Satbutikkens flotte og proffesionelle facade finder jeg en enkelt
> person siddende på et lille værelse, med et rod der er en fortabt
> alkoholiker værdig. Der ligger skidt og møg over det hele halv tomme
> sprut flasker i stuen, papir rester over hele gulvet men sidst men ikke
> mindst ligger der ved siden af hans faxmaskine netop overstående
> fax/email, sendt en uge tidligere, dog ingen mobil telefon til mig. Han
> ringer til en kollega som vist nok har sendt den får et par dage siden.
> Jeg må forlader rodebukken uden mobil telefon.
>
> Dog da jeg ankommer til firmaet 100 km senere finder jeg en mobil med
> pakke posten, men ak........................
>
> Mobilen er ikke unlocket, og nej jeg har ikke tænkt mig at sende den
> tilbage igen
>
> Moralen af hele historien....ikke alt er hvad det ser ud som, slet ikke
> en flot hjemmeside som Satbutikkens ( http://www.satbutikken.synonym.dk)
>
> Med venlig Hilsen
> En skuffet forbruger
>
>
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
| |
Spinner (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Spinner |
Dato : 17-10-01 15:08 |
|
Og ham kan jeg anbefale, som handelsmand
Venligst,
Spinner
"Devoted" <devoted@hotpop.com> skrev i en meddelelse
news:3bcd84f1$0$243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Jev.
>
> Skriv venligst din mail adresse i bunden af mails, da man ikke kan sende
> tilbage til dig.
>
> Hvis du næste gang skal have låst en telefon op, så prøv at spørge herinde
i
> gruppen hvem der er til at stole på. Vi er flere der kan, og som sender
> tilbage samme dag.
>
> Det er ikke sjovt at have en oplevelse som din.
>
> Hvis du stadig mangler at få låst den op, så kan vi gøre det for dig....i
> løbet af een dag. Prisen er 100.- incl moms ex porto, men med
> faktura.
> Skriv hvis det har interesse.
>
> Mvh...Søren
>
> Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
> mobiltelefoner,
> www.kabelsalg.dk
>
>
> --
> Mvh...Søren
>
> Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
> mobiltelefoner,
> www.kabelsalg.dk
>
> "Jev" <Jev.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:X1fz7.2266$5v1.237226@news010.worldonline.dk...
> > LÆS DETTE PLZ: jeg ved det er langt men, så slipper du for alt det bøvl
> > jeg har haft.
> >
> > XXX - Jeg vil bare lige give dem der skal have unlocket en mobil et råd.
> > - XXX
> >
> > Jeg arbejder i en større virksomhed(the names have been changed to
> > protect the innocent)
> > hvor min chef ønskede at få unlocked sin mobil. Efter at have søgt på
> > nettet, valgte jeg at bruge Satbutikken, idet den fremstod som en
> > professionel forretning imodsætning til mange privat personer som
> > tilbyder samme service. Jeg sender telefonen til Butikken, og får at
> > vide at det ikke vil tage mere end et par dage.
> >
> > Efter at have ventet i over en uge, henvender jeg mig igen til
> > Satbutikken via telefon,og får den oplysning at den er næste i rækken.
> >
> > Herefter går der så 18 dage hvor jeg ikke modtager nogen telefon i
> > posten, eller hører om nærmere fra Satbutikken vedrørende evt. problemer
> > fra Deres side. Jeg ringer til dem omkring engang dagligt, og får kun
> > fat i en telefonsvarer. Jeg indtaler besked om at blive kontaktet for
> > nærmere oplysninger angående firmaets telefon, samt at jeg sender flere
> > emails. Både til salg@satbutikken.dk(Allan) og til
> > Support@satbutikken.dk.
> >
> > Endelig får jeg fat i en person hos Satbutikken, som fortæller mig at
> > den ved en fejl er blevet sendt til en afdeling i København, og vil
> > blive sendt direkte derfra til os. Herefter går der igen lidt over en
> > uge uden at der dukker nogen Mobil op. Jeg sender så et brev til begge
> > emails, og til Deres Fax, hvor jeg beder om en forklaring og at såfremt
> > jeg ikke får en opringing eller Moblien tilsendt så overlader jeg sagen
> > til vores advokat, med henblik på en evt politi anmeddelse. Der sker
> > intet.
> >
> > Her efter kører jeg selv til Næstved(en små 100 km) få at selv at
> > afhente den.
> > Bag Satbutikkens flotte og proffesionelle facade finder jeg en enkelt
> > person siddende på et lille værelse, med et rod der er en fortabt
> > alkoholiker værdig. Der ligger skidt og møg over det hele halv tomme
> > sprut flasker i stuen, papir rester over hele gulvet men sidst men ikke
> > mindst ligger der ved siden af hans faxmaskine netop overstående
> > fax/email, sendt en uge tidligere, dog ingen mobil telefon til mig. Han
> > ringer til en kollega som vist nok har sendt den får et par dage siden.
> > Jeg må forlader rodebukken uden mobil telefon.
> >
> > Dog da jeg ankommer til firmaet 100 km senere finder jeg en mobil med
> > pakke posten, men ak........................
> >
> > Mobilen er ikke unlocket, og nej jeg har ikke tænkt mig at sende den
> > tilbage igen
> >
> > Moralen af hele historien....ikke alt er hvad det ser ud som, slet ikke
> > en flot hjemmeside som Satbutikkens ( http://www.satbutikken.synonym.dk)
> >
> > Med venlig Hilsen
> > En skuffet forbruger
> >
> >
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
>
| |
Deaster (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Deaster |
Dato : 17-10-01 15:20 |
|
Devoted wrote:
> Hej Jev.
>
> Skriv venligst din mail adresse i bunden af mails, da man ikke kan sende
> tilbage til dig.
Tror du ikke det er meningen, hvad skal der sendes på mail da?
Og kan du ikke lige tjekke din quotening, det er ikke til at finde hoved
og hale i indlægget.
--
Mvh
Jesper (Deaster)
Ny på NG'er?
Tjek www.usenet.dk
KLIP>
| |
apollo14 (17-10-2001)
| Kommentar Fra : apollo14 |
Dato : 17-10-01 15:35 |
|
Devoted wrote in dk.teknik.telefoni.mobil.unlock at 17 okt 2001
> Hej Jev.
>
> Skriv venligst din mail adresse i bunden af mails, da man ikke kan
> sende tilbage til dig.
>
> Hvis du næste gang skal have låst en telefon op, så prøv at spørge
> herinde i gruppen hvem der er til at stole på. Vi er flere der kan,
> og som sender tilbage samme dag.
>
> Det er ikke sjovt at have en oplevelse som din.
>
> Hvis du stadig mangler at få låst den op, så kan vi gøre det for
> dig....i løbet af een dag. Prisen er 100.- incl moms ex
> porto, men med faktura.
> Skriv hvis det har interesse.
>
> Mvh...Søren
>
> Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
> mobiltelefoner,
> www.kabelsalg.dk
>
>
> --
> Mvh...Søren
>
> Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
> mobiltelefoner,
> www.kabelsalg.dk
>
Kan du ikke slette din første signatur, og så kun bruge den gyldig
signatur, vi kan sagtens se den første gang. Og ifølge generelle regler
på www.usenet.dk så hører rekvalme ikke til i den her gruppe, men du må
gerne lave rekvalme i din signatur, da det er frit område. Se evt.
følgende reglement snippet fra inettet:
3. Fundats:
Diskussion om simlåste og operatørlåste mobiltelefoner og unlock heraf.
Herunder teknikker, software, kabler, hardwaremodifikationer m.m.
Der opfordres til at der i emnelinjen angives mærke, model og evt.
softwareversion for mobiltelefonen, der er tale om i indlæget.
Generelle mobiltelefonspørgsmål henvises til dk.teknik.telefoni.mobil
Det er ikke tilladt at sende billeder, programmer eller
andre filer, der ikke består af ren tekst. V-cards og
indlæg formateret med HTML er således også uønskede og
henvises til dk.binaer.*
Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*
Enhver form for job-opslag er uønsket, og henvises til
dk.opslag.stillinger.
Der opfordres til en venlig og civiliseret omgangstone.
Mudderkastning, flames og religionskrige henvises til
dk.snak.mudderkastning.
Desuden henstiller jeg til dig, at du tager en kigger på www.usenet.dk
om at quote, da din teknik til quoting er totalt elendig.
--
apollo14 - Flower: 19262549
apollo14dk@hotmail.com
*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨¨*¤ Surfing Worldwide*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨*¤
http://www.neua.dk/binday.swf
| |
Karsten Andersen (17-10-2001)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 17-10-01 19:11 |
|
17 Oct 2001 14:34:32 GMT, skrev apollo14, på 70 linier, i
<Xns913DA7D133AC3mailapollo14dk@193.88.15.213>, :
Skrev en masse krap i sin header
X-Face:n.}44}z!DSXLCV|@SBmU~#JGlGc{me(LFB*B9sM~8;lKG|#8phG;G^qE8/4.%dIV+Z)TvSuhV69>Ey;4u*tn?9&1{68h7F.EXRuF*Ilt?s>9/5cLqQ\MGll{V|GBzYVNrE.;nJ\'e_WobUfumV:oJDXpkCp^mUk`ko@/DgTg^_x*[<9(lqtBp2uD*awIL9
--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433
| |
apollo14 (17-10-2001)
| Kommentar Fra : apollo14 |
Dato : 17-10-01 21:58 |
|
Karsten Andersen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil.unlock at 17 okt
2001
> 17 Oct 2001 14:34:32 GMT, skrev apollo14, på 70 linier, i
> <Xns913DA7D133AC3mailapollo14dk@193.88.15.213>, :
>
> Skrev en masse krap i sin header
>
> X-Face:n.}44}z!DSXLCV|@SBmU~#JGlGc{me(LFB*B9sM~8;lKG|#8phG;G^qE8/4.%
> dIV+Z)TvSuhV69>Ey;4u*tn?9&1{68h7F.EXRuF*Ilt?s>9/5cLqQ\MGll{V|GBzYVNr
> E.;nJ\'e_WobUfumV:oJDXpkCp^mUk`ko@/DgTg^_x*[<9(lqtBp2uD*awIL9
>
har du prøvet at se hvad x-face er, og så er headeren et lovligt område,
så lad du bare den stå, jeg er ikke den eneste der bruge x-face. I Xnews
kommer der en lille sød ting frem. Men sådan er det når man ikke kan se
det. Så det er ikke krap. Og hvis du syntes det ikke er lovligt, så fut
den til dk.admin.netetikette istedet.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com
*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨¨*¤ Surfing Worldwide*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨*¤
www.apollo14.dk - www.usenet.dk
| |
Bagle (18-10-2001)
| Kommentar Fra : Bagle |
Dato : 18-10-01 12:53 |
|
Hvad fanden er det egentlig i snakker om!??
Jev kommer her og deler sine erfaringer om branchens sorte får og giver en
advarsel. Han henvender sig til en gruppe som netop drejer sig om emnet så
hvad bitcher i over??
Jev er da for sej bare det at han gider at bruge sin tid på at advare os
andre mod den slags tumber..
Respekt!
"apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> wrote in message
news:Xns913DE8E52B1E7mailapollo14dk@193.88.15.213...
> Karsten Andersen wrote in dk.teknik.telefoni.mobil.unlock at 17 okt
> 2001
>
> > 17 Oct 2001 14:34:32 GMT, skrev apollo14, på 70 linier, i
> > <Xns913DA7D133AC3mailapollo14dk@193.88.15.213>, :
> >
> > Skrev en masse krap i sin header
> >
> > X-Face:n.}44}z!DSXLCV|@SBmU~#JGlGc{me(LFB*B9sM~8;lKG|#8phG;G^qE8/4.%
> > dIV+Z)TvSuhV69>Ey;4u*tn?9&1{68h7F.EXRuF*Ilt?s>9/5cLqQ\MGll{V|GBzYVNr
> > E.;nJ\'e_WobUfumV:oJDXpkCp^mUk`ko@/DgTg^_x*[<9(lqtBp2uD*awIL9
> >
>
> har du prøvet at se hvad x-face er, og så er headeren et lovligt område,
> så lad du bare den stå, jeg er ikke den eneste der bruge x-face. I Xnews
> kommer der en lille sød ting frem. Men sådan er det når man ikke kan se
> det. Så det er ikke krap. Og hvis du syntes det ikke er lovligt, så fut
> den til dk.admin.netetikette istedet.
>
> --
> Kenneth Pedersen aka apollo14
> Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com
> *º¤., ¸¸,.¤º*¨¨¨*¤ Surfing Worldwide*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨*¤
> www.apollo14.dk - www.usenet.dk
| |
apollo14 (18-10-2001)
| Kommentar Fra : apollo14 |
Dato : 18-10-01 14:40 |
|
Bagle wrote in dk.teknik.telefoni.mobil.unlock at 18 okt 2001
> Hvad fanden er det egentlig i snakker om!??
>
> Jev kommer her og deler sine erfaringer om branchens sorte får og
> giver en advarsel. Han henvender sig til en gruppe som netop drejer
> sig om emnet så hvad bitcher i over??
>
> Jev er da for sej bare det at han gider at bruge sin tid på at
> advare os andre mod den slags tumber..
>
> Respekt!
>
>
Nu var mit ikke ment på Jev, hvis du gad at læse alle indlæg, men
derimod på Devoted, da rekvalme ikke er velset i denne gruppe. Jeg
syntes det er flot det Jev har gjort. At turde stå frem.
Samtidig kan du så ikke skrive under indlægget du svare på, for det er
altså nemmere at finde rundt i, hvad du svare på.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com
*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨¨*¤ Surfing Worldwide*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨*¤
www.apollo14.dk - www.usenet.dk
| |
Lasse Rønlev (18-10-2001)
| Kommentar Fra : Lasse Rønlev |
Dato : 18-10-01 12:58 |
|
Hej NG!
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde!
Blev nysgerrig og gik ind på deres hjemmeside for at se hvad de var for en
fisk. Surfede rundt, og faldt over deres datakabler til Nokia telefoner. Der
står i teksten:(CITAT):
Upload ringe toner, Logo Manager skift telefon indstillinger som ellers ikke
er mulige i telefoner. Tesla aktivere Netmonitor funktionen Logo Manager
skifter startup, ringe, gruppe og operator logo. Logo Manager Unlocker
Sim-locken så du kan bruge hvilket som helst sim-kort. WinTesla, WinLock
skift IMEI ImeiSkift arangere telefonbogen i din mobiltelefon lav backups
mm. 100% kompatibel Nokia Data Suit. *slut*
Bliver det mere løgn? Ifølge dem kan man med et F-bus kabel og Nokia
Logomanager unlocke en mobil, og det er jo ikke ligefrem sandheden! Faktsisk
kan ingen af delene så vidt jeg ved?
VH Lasse
| |
Bjarne larsen (01-11-2001)
| Kommentar Fra : Bjarne larsen |
Dato : 01-11-01 09:42 |
|
..
"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:9qmg1n$b5k$1@sunsite.dk...
> Hej NG!
>
> Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde!
> Blev nysgerrig og gik ind på deres hjemmeside for at se hvad de var for en
> fisk. Surfede rundt, og faldt over deres datakabler til Nokia telefoner.
Der
> står i teksten:(CITAT):
>
> Upload ringe toner, Logo Manager skift telefon indstillinger som ellers
ikke
> er mulige i telefoner. Tesla aktivere Netmonitor funktionen Logo Manager
> skifter startup, ringe, gruppe og operator logo. Logo Manager Unlocker
> Sim-locken så du kan bruge hvilket som helst sim-kort. WinTesla, WinLock
> skift IMEI ImeiSkift arangere telefonbogen i din mobiltelefon lav backups
> mm. 100% kompatibel Nokia Data Suit. *slut*
>
> Bliver det mere løgn? Ifølge dem kan man med et F-bus kabel og Nokia
> Logomanager unlocke en mobil, og det er jo ikke ligefrem sandheden!
Faktsisk
> kan ingen af delene så vidt jeg ved?
>
> VH Lasse
>
>
| |
Bjarne larsen (01-11-2001)
| Kommentar Fra : Bjarne larsen |
Dato : 01-11-01 09:51 |
|
Ang unlock hos satbutikken.
Jeg læser denne "mail" og undre mig meget over den.
nu har jeg handlet hos satbutikken.dk, i 1 år. har flere gange været ned og
hilse på dem.
Og jeg har aldrig oplevet, at de ikke har kunnet unlocke mine telefoner (
jeg har mange ) eller at du skriver der flyder med sprutflasker !.
Men jeg er da sikker på hvis der er nogle problemer får du da dine penge
igen. Jeg kan bare ikke forstå de ikke har kunne unlocke, jeg har kommet med
mange forskellige telefoner ( jeg rejser meget over hele verden ) Det eneste
der ahr været problemer med er SONY telefoner, men det tog højest 2 dage, så
kunne jeg hente telefonen og den virkede !!
Jeg har kun rosende ord at sige om satbutikken. Jeg kender Michael, men ikke
så meget til Allan.
Han har vist kun arbejdet der 2-3 mdr.
MEn jeg skal der ned idag, ( endelig råd til en digital parabol) så jeg vil
da lige høre dem ang denne historie.
De ved sikkert om den er sand eller falsk ( jeg tror IKKE på den !! )
Venlig Hilsen
Bjarne Larsen
"Jev" <Jev.news@kandu.dk> wrote in message
news:X1fz7.2266$5v1.237226@news010.worldonline.dk...
> LÆS DETTE PLZ: jeg ved det er langt men, så slipper du for alt det bøvl
> jeg har haft.
>
> XXX - Jeg vil bare lige give dem der skal have unlocket en mobil et råd.
> - XXX
>
> Jeg arbejder i en større virksomhed(the names have been changed to
> protect the innocent)
> hvor min chef ønskede at få unlocked sin mobil. Efter at have søgt på
> nettet, valgte jeg at bruge Satbutikken, idet den fremstod som en
> professionel forretning imodsætning til mange privat personer som
> tilbyder samme service. Jeg sender telefonen til Butikken, og får at
> vide at det ikke vil tage mere end et par dage.
>
> Efter at have ventet i over en uge, henvender jeg mig igen til
> Satbutikken via telefon,og får den oplysning at den er næste i rækken.
>
> Herefter går der så 18 dage hvor jeg ikke modtager nogen telefon i
> posten, eller hører om nærmere fra Satbutikken vedrørende evt. problemer
> fra Deres side. Jeg ringer til dem omkring engang dagligt, og får kun
> fat i en telefonsvarer. Jeg indtaler besked om at blive kontaktet for
> nærmere oplysninger angående firmaets telefon, samt at jeg sender flere
> emails. Både til salg@satbutikken.dk(Allan) og til
> Support@satbutikken.dk.
>
> Endelig får jeg fat i en person hos Satbutikken, som fortæller mig at
> den ved en fejl er blevet sendt til en afdeling i København, og vil
> blive sendt direkte derfra til os. Herefter går der igen lidt over en
> uge uden at der dukker nogen Mobil op. Jeg sender så et brev til begge
> emails, og til Deres Fax, hvor jeg beder om en forklaring og at såfremt
> jeg ikke får en opringing eller Moblien tilsendt så overlader jeg sagen
> til vores advokat, med henblik på en evt politi anmeddelse. Der sker
> intet.
>
> Her efter kører jeg selv til Næstved(en små 100 km) få at selv at
> afhente den.
> Bag Satbutikkens flotte og proffesionelle facade finder jeg en enkelt
> person siddende på et lille værelse, med et rod der er en fortabt
> alkoholiker værdig. Der ligger skidt og møg over det hele halv tomme
> sprut flasker i stuen, papir rester over hele gulvet men sidst men ikke
> mindst ligger der ved siden af hans faxmaskine netop overstående
> fax/email, sendt en uge tidligere, dog ingen mobil telefon til mig. Han
> ringer til en kollega som vist nok har sendt den får et par dage siden.
> Jeg må forlader rodebukken uden mobil telefon.
>
> Dog da jeg ankommer til firmaet 100 km senere finder jeg en mobil med
> pakke posten, men ak........................
>
> Mobilen er ikke unlocket, og nej jeg har ikke tænkt mig at sende den
> tilbage igen
>
> Moralen af hele historien....ikke alt er hvad det ser ud som, slet ikke
> en flot hjemmeside som Satbutikkens ( http://www.satbutikken.synonym.dk)
>
> Med venlig Hilsen
> En skuffet forbruger
>
>
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
| |
|
|