mht www.sportsfiskeren.dk
Fra : G4@mail.dk

Dato : 07-12-00 12:42

Det kan godt være det kun er mig, men hvorfor postes der konstant "reklamer"
for
www.sportsfiskeren.dk på denne NG? Jeg syntes det er tæmmeligt trælst,
og hvis folk gerne vil vide mere om denne hjemmeside, skal de jo nok selv
finde frem til den.

Dette skulle være en NG med indlæg om lystfiskeri, og ikke en virtuel
reklamesøjle.

Jeg har på ingen måde hensigt til at såre nogens følelser, men det går mig
på.

Håber i vil stoppe med det.

mvh
Thomas Schreiber
G4@mail.dk

Fra : G4@mail.dk

Dato : 07-12-00 13:12

Det er lidt nemmere at gå direkte til folk, fremfar at "sladre til mor".

mvh
Thomas Schreiber
G4@mail.dk

Fra : Tom Sander Hansen

Dato : 07-12-00 19:50

Hej Thomas
Den konstante strøm af postings fra www.sportsfiskeren.dk er nok at
overdrive temmelig meget.
Folk der har været på nyhedsgruppen for blot 1-1½ år siden husker nok lidt
flere indlæg end det typiske "hver måned"- indlæg vi pt. har.
Det rejste en meget stor storm i perioder dengang og var vel nok en af de
medvirkende faktorer til at fundatsen blev lavet om for at tillade et
reguleret omfang af det, som nogle gerne så og andre ikke ville have.
Bl.a. under forudsætning af at man indledte indlægget med "Opslag".
Der var tale om et kompromis mellem det man virkelig kaldte hardcore
netbetjente og så andre fløje i nyhedsgruppen og jeg synes selv Danmarks
Sportsfiskerforbund har levet op til at overholde denne balance.

Bagefter den megen palauver der var - er det temmelig slående at der
virkelig kom gang i gruppen her - fordi det som hovedparten ønskede sig og
som blev indført i fundatsen medførte at en række netbetjente pludselig ikke
kunne pege fingre af indlæggene i nyhedsgruppen under dække at det meget
udflydende begreb som hedder "Reklame".
Jeg kalder det information indtil en vis grænse i hvert fald, men det var
netop det som var den ørkesløse diskussion også dengang.

Det positive som kom ud af det, var at der blev fred i gruppen og plads til
at mange mennesker bagefter igen fik lyst til at ytre sig om både det ene og
det andet. Bedre kunne det ikke gå og jeg håber ikke du er en ny fornærmet
"netbetjent" som har lyst til at gentage det cirkus.

Jeg vil ikke begynde at ribbe op i den historie, men blot berolige dig med
at det som sagt kun er 1 gang om måneden der laves "opslag".
Hvis du ikke kan fordrage disse indlæg, så kan jeg kun anbefale dig at sætte
mig i kill-filtret.

Tom Sander Hansen

Fra : John Hewalo

Dato : 07-12-00 22:00

On Thu, 7 Dec 2000 19:49:47 +0100, "Tom Sander Hansen"
<inn-data@post1.tele.dk> wrote:

>Hej Thomas
>Den konstante strøm af postings fra www.sportsfiskeren.dk er nok at
>overdrive temmelig meget.

Jeg syntes du bidrager positivt til gruppen med dine indlæg.

>Folk der har været på nyhedsgruppen for blot 1-1½ år siden husker nok lidt
>flere indlæg end det typiske "hver måned"- indlæg vi pt. har.

Det var ikke godt dengang, det er blevet meget bedre og gruppen
er blevet meget mere læseværdig.
--
Venlig hilsen
John

Fra : Tom Sander Hansen

Dato : 08-12-00 22:26

Hej John

"John Hewalo" <john.hewalo@mail.tele.dk> wrote in message

> Jeg syntes du bidrager positivt til gruppen med dine indlæg.

Det er jeg glad for at du synes. Det var jo lidt hårdt dengang.

> Det var ikke godt dengang, det er blevet meget bedre og gruppen
> er blevet meget mere læseværdig.

Jä det er jeg enig i. Lad os håbe det fortsætter.

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 22:43

Fra : Tom Sander Hansen

Dato : 08-12-00 22:43

Hej Brian
Trods dine meget indviklede forklaringer på forskelligt softwares
muligheder, så der det da glædeligt at man ikke skal sættts i et"kill-flter"
efter din mening.
Iøvrigt vil jeg påstå at du var foregangmanden trods protester og andre
forhold som spillede ind, for at fundatsen senere blev ændfret til at
"Opslag" mv blev tolereret:
Det vil jeg da gerne her personligt sige en stor tak for og jeg håber også
at du selv nyder - der kom i nyhedsgruppen herefter.

Tom

Fra : Brian Jensen

Dato : 10-12-00 01:12

> [...]

>Trods dine meget indviklede forklaringer på forskelligt softwares
>muligheder, så der det da glædeligt at man ikke skal sættts i et"kill-flter"

Inviklet? - hmmm, tjae, men nogle ting er svært at give en enkel
forklaring på.
Mit problem er nok også at jeg selv er så forbandet nysgerrig, og
nødig vil gå glip af mere end allerhøjst nødvendigt.

Klip [...]
>Det vil jeg da gerne her personligt sige en stor tak for

Velbekomme.
Jo, det hænder da af og til at jeg kigger med her, men desværre
er der jo noget langt imellem lystfiskerhistorierne, som nok er
dem jeg er mest interesserede i, idet jeg ikke selv kommer ud at
fiske så meget som jeg egentlig gerne ville.

--
Mvh Brian Jensen