Bonito, mandag
Fra : KM

Dato : 07-12-00 00:06

Hej NG.

Der er 10 ledige pladser på Bonito på mandag, sejler på Øresund.

Hilsen KM

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 07-12-00 02:40

In article <4yzX5.517$%N2.10378@news.get2net.dk>, kell@mogensen.as
says...
Hello...
> Der er 10 ledige pladser på Bonito på mandag, sejler på Øresund.
Hmmm....10 ledige pladser ud af 12 mulige....tyder ikke godt for
fiskeriet på øresund...;-(

//Jesper Lau

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 18:16

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 15-12-00 18:16

Hvad med dine kommercielle links i alle dine indlæg og svar

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 10:19

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 16-12-00 10:19

Nej Slet ikke, men med hans trang til at holde orden synes jeg bare at han
maaske skulle tænke lidt over det..

Specielt da dette indlæg måske er lige på kanten at reagere på

Lars