Pro@Access ADSL 512/512
Fra : TSP

Dato : 16-10-01 22:41

Et ting jeg undre mig over er at ..... En forbindelse som den er helt
lukket.

Jeg har åbnet på alle porte på min ene IP adr. x.x.x.4 på indersiden.

MEn jeg kan ikke konfigge nogle ting på routeren og dermed kan jeg
f.eks ikke oprette snmp eller bruge MRTG !??!

Er der nogen som kender en måde at løge det problem på ?

/TSP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-01 00:31

Tue, 16 Oct 2001 23:40:42 +0200, skrev TSP <tsp@1way.dk>:

>Et ting jeg undre mig over er at ..... En forbindelse som den er helt
>lukket.

News:tele.internet.adsl vil være et meget bedre sted at spørge,
det er der eksperterne m.h.t. TDCs adslløsninger er.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-01 08:13

"TSP" <tsp@1way.dk> wrote in message
> [...]
> f.eks ikke oprette snmp eller bruge MRTG !??!
>
> Er der nogen som kender en måde at løge det problem på ?

Kontakt TDC, ved Pro@ccess er den medleverede router lukket land, og kun TDC
må konfigurere denne. Prisen er 950,- + moms.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-01 20:11

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Kontakt TDC, ved Pro@ccess er den medleverede router lukket land, og kun
TDC
> må konfigurere denne. Prisen er 950,- + moms.

Ja, hvis man ikke har LINK løsningen. Så er routeren nemlig ikke spærret.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-10-01 20:25

> Ja, hvis man ikke har LINK løsningen. Så er routeren nemlig ikke spærret.

jo, men ændringer er gratis (dvs en del af betalingen for LINK)
(medmindre de har ændret det for nylig)

--
Med Venlig Hilsen Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/?usenet - Nu næsten uden indhold men med korrekt URL

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-01 20:27

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> jo, men ændringer er gratis (dvs en del af betalingen for LINK)
> (medmindre de har ændret det for nylig)

Jo det er da vist rigtigt nok, når man læser:

Routeren, der leveres med Pro@ccess link, ejes af Zillion. Vi overtager
endvidere ansvaret for, at udstyret og opsætningen fungerer optimalt.
Routeren konfigureres, så den stemmer overens med lokalnettets tekniske
specifikationer og de krav til funktionalitet, som virksomheden stiller.
Vores linkløsninger bygger på routertyper, der tilgodeser stort set hele
markedets behov.

Min viden stammede bare fra en tidligere post om emnet.