ASP i FP2000
Fra : Anders Petersen

Dato : 16-10-01 21:15

Har netop lavet et hav af asp-sider (håndkodede), og har nu behov for
at ejeren af sitet selv kan opdatere ting og sager som han plejer vha.
fp2000. Men den lader til at have problemer med at åbne .asp'erne
overhovedet - brokker sig vist over manglende plugin (?) eller noget i
den stil.

Er ikke så vant med Frontpage; kan det lade sig gøre overhovedet, og
er der mulighed for at 'fucke op' i siderne, hvis han (trænet fp-mand)
åbner og gemmer som sædvanlig? Hvordan behandler den asp?

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Lars Christensen

Dato : 18-10-01 12:09

"Anders Petersen" <anders@gadefejer.dk> wrote in message
> [...]
> er der mulighed for at 'fucke op' i siderne, hvis han (trænet fp-mand)
> åbner og gemmer som sædvanlig? Hvordan behandler den asp?

Kort og godt - Det kan lade sig gøre, men lad være med at bruge FP hvis du
har din asp-kode kært ;)

/LC

Fra : Anders Petersen

Dato : 18-10-01 12:55

> Kort og godt - Det kan lade sig gøre, men lad være med at bruge FP hvis
> du har din asp-kode kært ;)
>
> /LC

That's what I thought :)

Nogen bud på, hvorfor hans FP ikke vil indlæse filerne overhovedet?

Fra : Lars Christensen

Dato : 18-10-01 14:08

"Anders Petersen" <anders@ARGHgadefejer.dk> wrote in message

> That's what I thought :)
>
> Nogen bud på, hvorfor hans FP ikke vil indlæse filerne overhovedet?

Har du tjekket om hans FP er sat op som editor for asp? Se under 'Tools' ->
'Options...' -> 'Configure Editors'.

/LC

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-10-01 13:35

Jeg kender et par stykker som ville modsige dig.
Se f.eks. http://www.takempis.com/
Lavet helt i ASP med Frontpage.

Fra : Lars Christensen

Dato : 18-10-01 14:04

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Jeg kender et par stykker som ville modsige dig.
> Se f.eks. http://www.takempis.com/
> Lavet helt i ASP med Frontpage.

Jeg siger såmænd heller ikke at det ikke kan lade sig gøre - jeg siger bare
at det er en dårlig idé i Anders' situation, eftersom FP er meget god til at
'fucke asp-sider op' som Anders så elegant siger :) hvis man ikke har 100%
styr på hvad man gør. Som eksempel - hvis nu den bruger som Anders overlader
sine asp-sider til, åbner asp-filerne og skifter fra html view til normal
view, så træder FP's superintelligente asp-autokorrektur funktion i kraft
(super-intelligent skal nok tages med et gran salt) og dette medfører at den
smukt håndkodede asp-kode ikke bare er håndkodet, men også MS-blendet ;)
hvilket han nok ikke vil sætte pris på.

/LC

Fra : Poul Kjeldgaard

Dato : 01-01-02 20:43

Er det ikke en gammel historie fra den gang Frontpage98 gik ind og rettede
kode uden at spørge ?
Med Fp2000+ spørger den jo pænt om lov først.

Poul