Alfabetisk rækkefølge på bookmarks + slett~
Fra : MKE

Dato : 16-10-01 19:10

Når jeg tilføjer nye bookmarks i IE6, så kommer de bare nederst. De bliver
ikke auto-sorteret i alfabetisk rækkefølge...

Er der en måde hvordan man kan fixe det?

Ligeledes er nogle mapper, som f.eks. "links", og selvom jeg sletter mappen,
så kommer den igen..

Jeg kører XP, og al hjælp modtages med kyshånd.

MKE

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-10-01 20:32

Den 16 okt 2001 skrev MKE i artikel
news:3bcc77f4$0$3286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk bl.a.:

> Når jeg tilføjer nye bookmarks i IE6, så kommer de bare nederst. De
> bliver ikke auto-sorteret i alfabetisk rækkefølge...
> Er der en måde hvordan man kan fixe det?

Du skal bare højreklikke et eller andet sted i listen, så er der mulighed
for at få sorteret i alfabetisk orden.

Mvh. Jan

Fra : MKE

Dato : 16-10-01 20:49

"Jan Allan Andersen" <akker@nospam.ishoejby.dk> wrote in message
> Den 16 okt 2001 skrev MKE i artikel
> news:3bcc77f4$0$3286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk bl.a.:

> Du skal bare højreklikke et eller andet sted i listen, så er der mulighed
> for at få sorteret i alfabetisk orden.

Hvilken menu skal jeg vælge.... - jeg kan ikke se den mulighed.

MKE

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-10-01 21:20

Den 16 okt 2001 skrev MKE i artikel
news:3bcc8f1e$0$3241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk bl.a.:

> Hvilken menu skal jeg vælge.... - jeg kan ikke se den mulighed.

Når jeg højreklikker på min liste med foretrukne, hedder næstnederste
mulighed "Sort by Name" - kommer den ikke hos dig?
Hvis du mener, at du gerne vil have den til at auto-sortere, så bliver jeg
dig desværre svar skyldig - Udover jeg tror at det ikke kan lade sig gøre.

Mvh. Jan

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-10-01 21:54

16 Oct 2001 20:19:55 GMT, Jan Allan Andersen
<akker@nospam.ishoejby.dk> wrote:

>Når jeg højreklikker på min liste med foretrukne, hedder næstnederste
>mulighed "Sort by Name"

Listen i selve IE?

>- kommer den ikke hos dig?

Ikke her! Dansk IE 5.5.sp2

hilsen p

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 16-10-01 21:25

Du klikker i menuen på Favorites og når den folder sig ud, kører du cursoren
ned på rækken af links, højreklikker og vælger Sort By Name

--
<--------------------------------------->
Tony Reinkvist

* Og på 8. dagen sagde Gud: "Man må lære at leve med lidt afvigelser" *

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-01 21:26

Tue, 16 Oct 2001 21:48:44 +0200, skrev "MKE" <mke@eberhardt.as>:

>Hvilken menu skal jeg vælge.... - jeg kan ikke se den mulighed.

Ikke i menuen til venstre, men i menuen oppe i værktøjslinien
(Favorites).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : MKE

Dato : 16-10-01 21:43

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Ikke i menuen til venstre, men i menuen oppe i værktøjslinien
> (Favorites).

Fino - det funker! Mange takker.

Men hvordan slippe man a´ med mapper - for sletter man dem, så kommer de
bare igen..

MKE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-01 21:56

Tue, 16 Oct 2001 22:43:18 +0200, skrev "MKE" <mke@eberhardt.as>:

>Men hvordan slippe man a´ med mapper - for sletter man dem, så kommer de
>bare igen..

Tror ik' du kan.

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 17-10-01 10:37

"MKE" skrev ...

> Men hvordan slippe man a´ med mapper - for sletter man dem, så
> kommer de bare igen..

Du kan ikke slippe af med dem, men du kan slippe for at se på dem:
Højreklik => Egenskaber => Skjult

--
Venligst
Michael Kjærgård

Fra : MKE

Dato : 17-10-01 11:26

"Michael Kjærgård" <michael.kjaergaard@image.dk> wrote in message
> "MKE" skrev ...

> Du kan ikke slippe af med dem, men du kan slippe for at se på dem:
> Højreklik => Egenskaber => Skjult

MKE

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-10-01 21:56

Tue, 16 Oct 2001 22:25:36 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Ikke i menuen til venstre, men i menuen oppe i værktøjslinien
>(Favorites).

Ikke her! Dansk IE 5.5.sp2

hilsen p