Nokia 8310 skulle være landet i Conceptsto~
Fra : ***Morten Riis

Dato : 16-10-01 19:00

Fik følgende mail fra Conceptstore i dag

-----
Den nye Nokia 8310

Den nye Nokia 8310 er kommet til de tre Concept Store i Danmark. Den er en
lækker lille sag. Med mange spændende muligheder.

Omdefiner din kommunikationsform med Nokia 8310. Du kender din stil, Nokia
8310 sætter farver på og udtrykker den med en lang række intelligente
funktioner.

En helhed er meget mere end summen af de dele, der udgør helheden, og dette
er især sandt for den elegante Nokia 8310. Seks forskellige
Xpress-onT-covers udgør grundlaget for adskillige farvekombinationer, så du
altid kan lave de forbindelser, du vil - med stil.

Hvert aspekt ved denne mobiltelefon giver en spændende ny vinkel på
mobilkommunikation. Men det er den perfekte blanding af design, livsstil og
teknologi i Nokia 8310, der for alvor imponerer. Oplev, hvordan instant
digital services med WAP og GPRS, et elegant design og de nyeste farver,
indbygget FM-radio og avancerede stemmefunktioner harmonerer perfekt med din
bemærkelsesværdige livsstil!

Lidt tekniske specifikationer:
Vægt: 84 g
Mål: 97 x 43 x17...19 mm (med standardbatteri)

Display
Skærmstørrelse: 84 x 48 pixel
Op til 5 linjer til tekst, numre og grafik
Klar, hvid oplysning af display
Oplyst, grafisk højopløsningsdisplay
Dynamisk displayopsætning, der automatisk justeres til det tydeligste
billede

Sprog
Understøtter de europæiske og asiatiske hovedsprog
Fås i forskellige sprogpakker

Besøg www.conceptstore.dk

Kom ned i butikken og se den.
-----

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]

Fra : *nico*

Dato : 17-10-01 23:38

Ja og mange andre steder
Bla. Her på mit skrivebord.. DAMN:..
Den er for lækker, kvalitetten har fået et nøk opad i forhold til min gamle
8210.
Også det lys )
Jeg skal ikke længre bruge kabinelyset i bilen jo *SS*

Iøvrigt købt i Vanløse for 3279 eksl. moms
4099 med mommeren...

Køb den

Nicolai

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 18-10-01 00:11

yup den er for sej, oser af kvalitet og designet er så i top, købte den hos
Club Blah Blah for 3500 kr. m. moms ;)

fik den i mandags, den kom vist til landet i fredags, så det er ok, men jeg
ved ikke om blah blah stadig har den?!?

spiritus