Destiny's Child-koncert udsat!
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-10-01 15:39

"Vi har netop modtaget meddelelse om, at koncerten med Destiny's Child
d. 25.
oktober 2001 i Forum er blevet udskudt til lørdag d. 25. maj 2002."

That's just SWELL! Nu er jeg sgu snart træt af de terrorister!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter G.

Dato : 16-10-01 18:32

In article <9qhgne$3ds$1@sunsite.dk>, Peter Bjerre Rosa
<Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote...
> [...]
> oktober 2001 i Forum er blevet udskudt til lørdag d. 25. maj 2002."
>
> That's just SWELL! Nu er jeg sgu snart træt af de terrorister!

Meget er Destiny's Child blevet kaldt, men terrorister er ny. :P

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : peet_dk

Dato : 16-10-01 21:36

> Meget er Destiny's Child blevet kaldt, men terrorister er ny. :P

*lol*

Fra : lovend

Dato : 17-10-01 23:05

> Meget er Destiny's Child blevet kaldt, men terrorister er ny. :P

*hehe*

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-10-01 11:01

Hej

> "Vi har netop modtaget meddelelse om, at koncerten med Destiny's Child
> d. 25.
> oktober 2001 i Forum er blevet udskudt til lørdag d. 25. maj 2002."

Ja det er fandme noget pis....nu havde man lige glædet sig sådan..så skal
man vente ca. ½ år endnu - øv øv øv

/C.T.