Glimrende initiv!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 13:30

http://www.filmporten.dk/showpage.asp?ID=26

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 16-10-01 14:03

Morten Bowman Hansen skrev:

> http://www.filmporten.dk/showpage.asp?ID=26

Giver en 404. Hvad er det lige, det glimrende initiv består i?

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-10-01 16:15

Ja det ser godt nok interessant ud.

mvh
Rasmus B

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-10-01 16:49

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> writes:

> http://www.filmporten.dk/showpage.asp?ID=26

Hvilke biografer drejer det sig om ?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-10-01 17:32

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> wrote in message

> Hvilke biografer drejer det sig om ?

http://www.politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=183176

"I øvrigt er følgende biografer med i Filmporten, enten med alle 10 eller
med enkelte film fra serien: Århus: Palads. Aalborg: Biffen og Astoria.
Odense: Cafébiografen. København: Vester Vov Vov, Dagmar, Grand og
Palladium. "

Derudover er Øst for Paradis nævnt i artiklen.

/Nikolaj

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-10-01 18:44

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk>
> http://www.filmporten.dk/showpage.asp?ID=26
>
> Morten Bowman Hansen
> bowman@stofanet.dk

Ja, glimrende initiativ. Det vil jeg bestemt overveje.

Kunne vi ikke lave en konvention om, at man ikke bare poster
links uden kontekst, så læseren ikke aner, hvad det drejer sig om?
Der kunne i teorien være tale om intetsigende spam, hvor jeg kom
ind på den sidste nye internetportal for hardcore pornofilm (hvilket
man så kan synes om, hvad man vil).
Altså: Skriv, hvad det drejer sig om og angiv et link til dem, der er
yderligere interesseret.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 22:59

Hermed taget af notam

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-10-01 23:02

> [...]

>man så kan synes om, hvad man vil).
>Altså: Skriv, hvad det drejer sig om og angiv et link til dem, der er

Konceptet er lidt ligesom Biografklub Danmark, men med smalle film.
Der også den forskel at man ikke køber en rabatkupon til én betsemt
film, men blot 5-10 rabatkuponer, som du så kan bruge til hvilken film
du vil eller evt. invitere dine venner med til den samme film.

En rabatkupon koster 10,- og der er så ½ pris på filmen.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk