Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med Nikon F80 ?
Fra : Peter Enger

Dato : 16-10-01 10:47

Jeg har nu efterhånden set det nævnt et par gange, at Nikon F80 har
problemer med overeksponering af "sollys" billeder, samt en upræcis
autofokus ved "langtvæk" billeder.

Er der nogen som kan nikke genkendende til disse påstande ?

Mvh.

Peter Enger

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 16-10-01 19:54

"Peter Enger" <pe@stubnet.dk> wrote in message
> [...]
> autofokus ved "langtvæk" billeder.
>
> Er der nogen som kan nikke genkendende til disse påstande ?

Hej Peter

Jeg har ikke et F80, men jeg besøger ofte www.nikonians.com som er en side
for nikonianere - altså ejere af Nikon - jeg tror nu også andre er velkomne
men siden beskæftiger sig primært med at dele erfaringer om Nikons
produkter. På siden finder du et decideret N/F80 forum, og jeg er sikker på
du enten kan finde svaret der - eller evt. spørger de andre Nikonianere hvad
erfaringerne er. Du skal dog oprette dig som bruger for at bruge siden - men
det er nemt og smertefrit.

Selv har jeg F100 og jeg har bestemt ikke stødt ind i lignende problemer -
ej heller med mit gamle F50 eller min tidligere F90x, og jeg har heller ikke
læst om at der skulle være den slags problemer med F80, men det er nogen tid
siden jeg læste en masse om F80 - jeg valgte F100 istedet og har derfor ikke
læst så meget om F80 siden.

Mvh

Kim