Stadigvæk gratis chenille til interessered~
Fra : carotorb

Dato : 23-11-00 21:46

Hej fiskevenner,

Til alle fluebindere !!!

Der er stadigvæk gratis microchenille at hente, hvis man sender mig en
frankeret svarkuvert (5.75kr rækker til 5 x 10 m). Farverne er : sort,
beige, lysegrøn, mørkegrøm og brungrå. Jeg har fået 200-300 m af hver fra en
kammerat, og jeg kan ikke bruge så meget selv. !!

Med fiskehilsen

Torben Berg-Sørensen, Hans Bakgaardsvej 1, 7760 Hurup

Fra : Christian Skands

Dato : 23-11-00 21:57

"carotorb" <carotorb@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kammerat, og jeg kan ikke bruge så meget selv. !!
>
> Med fiskehilsen
>
> Torben Berg-Sørensen, Hans Bakgaardsvej 1, 7760 Hurup

Jeg kan kun sige, benyt jer af tilbudet. Det gjorde jeg og er ovenud
tilfreds.

--
Med lystfisker hilsen

Christian Skands
christian@nospam.dk

Fra : DJURSLANDS MUSEUM DA~

Dato : 24-11-00 09:08

Jeg benyttede mig også af tilbuddet og kan kun sige, at ham Torben er en
sjælden flink fyr.

Kim Paulsen