Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gamle filer og www-sider i Explorer
Fra : Jan Paarup

Dato : 16-10-01 08:33

Hej

Jeg har opdaget et seriøst problem.

Hvis jeg går ind i min explorer 5.5 og åbner det ikon der hedder oversigt
(history) og trykker på søgefunktionen; skriver et eller andet eks. s, så
finder den alt muligt jeg har været inde på. Dette sker også selvom, jeg har
slettet alt i temp. internet files. og også ryd oversigt.

Jeg kører Windows 2000Pro.

Min kollega kører I.E. 5.0 og har samme problem, han kører også Windows
2000Pro.

Venlig hilsen

Jan Paarup

--
Posted from [195.41.133.5]

Fra : Lars

Dato : 16-10-01 09:30

> [...]
>
> Jeg kører Windows 2000Pro.
>
> Min kollega kører I.E. 5.0 og har samme problem, han kører også Windows

Så er det sket med at surfe på arbejde ;)

/lars

Fra : Madsen

Dato : 18-10-01 02:27

"Jan Paarup" <jp@ao-dam.dk> skrev:

> [...]
> finder den alt muligt jeg har været inde på. Dette sker også selvom, jeg har
> slettet alt i temp. internet files. og også ryd oversigt.

Du kunne f.eks. hente programmet TweakUI fra Microsoft.
<http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp>
(Højreklik på TweakUI.inf og vælg Installer, hvorefter du gerne
skulle få adgang til TweakUI inde i Kontrolpanelet.

Inde i programmet kan du klikke på fanebladet Paranoia og
placere et flueben ud for: "Clear Internet Explorer History at
logon" og evt. også: "Clear Run history at logon"

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.