Lopper shit!
Fra : Jackster

Dato : 16-10-01 08:01

Hej Alle

Så har jeg brug for lidt hjælp igen.

Vores katte har fået lopper. Hvad skal jeg gøre og hvad skal jeg købe???

/Henning
sofus og zorro

Fra : steen vinbæk

Dato : 16-10-01 09:07

Hej.

Spørg din dyrlæge.Vi bruger Program Wet, det forhindrer at evt. loppeæg
udvikles og så bruger Frontlin til at smøre i nakken det slår lopperne
ihjel, men de kan have nået at lægge øg og diss udvikles.
Steen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-10-01 16:58

Behandl kattene med Advantage eller Frontline, og behandl hjemmet med
methopren.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jackster

Dato : 17-10-01 10:01

Hvordan skal hjemmet behandles?

/Henning

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-10-01 16:53

Methopren fås i sprayflasker, så I sprayer bare hele huset, husk alle
sprækker. I kan godt bruge mere e*-d der står på brugsanvisningen, da
methopren er uskadeligt for katte og mennesker.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats