Hvad hedder filmen!?
Fra : thomasregin

Dato : 15-10-01 23:27

Hejsa!

Jeg har en forespørgsel på en film, som jeg kun kan huske brudstykker
fra. Jeg håber, at der er én derude, som kan give mig titlen på denne,
ihvertfald på det tidspunkt, sindsoprivende "Gyser".

Jeg så den vist nok i slutningen af 80'erne.

Et ungt par flytter ind i et nyt, stort hus og det varer ikke længe før
konen begynder at se ting og sager. På et tidspunkt kigger hun i spejlet
og ser et fuglebur på bordet bag hende og andre mystiske ting, som ikke
er der. Hun begynder at se flere og flere uforklarlige fænomæner, og
finder finder vist nok sin mand ligge i et badekar med halsen skåret
over(eller noget i den dur).. Som sagt husker jeg kun enkelte
brudstykker. Jeg var ikke mere end 12-14 år dengang.. Summa Summarum
er at hun kan se ud i for -eller fremtiden, som ikke er/var synderlig
behagelig! Hvordan filmen ender fortæller min korttidshukommelse
desværre ikke noget om, men der er dog noget, som fortæller mig, at
titlen kunne være "Moving In" eller i den stil.

Hvis dette får en klokke til at ringe hos en eller anden som husker mere
af filmen, eller filmens titel, så hører jeg meget gerne fra jer!

På forhånd tak,

Thomas Regin.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Larsen

Dato : 16-10-01 14:16

"thomasregin" <thomasregin.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>noget om, men der er dog noget, som fortæller mig, at
>titlen kunne være "Moving In" eller i den stil.

"In Possession", episode af HAMMER HOUSE OF MYSTERY AND SUSPENCE,
http://us.imdb.com/Title?0087467

Jeg så den selv på DR. Efter min mening den bedste episode i serien.

Vh Henrik

Fra : thomasregin

Dato : 16-10-01 15:55

Posted by Ozum - All-in-One news client. www.ozinsight.com. Automatic poster component is freeware.

Hejsa Henrik!

Jeg tror minsandten at du har ret!!.. Wow!!.. Det er virkelig fedt!. Jeg mÅ straks finde ud af hvor jeg kan fÅ fat i afsnittet henne, sÅ jeg kan genleve nogle af min
barndoms traumatiske oplevelser!.. ;)

Mange tak for hjÖlpen!!

Thomas Regin.