"Stay with me"
Fra : Micki

Dato : 15-10-01 22:15

Hej NG

Er der nogen som kender en gammel 80'er sang der hedder
noget med "Stay with me". Jeg mener kunstneren er en kvinde
- muligvis en gruppe med kvindelig forsanger.

I videoen ser man kvinden synge til en mand som er døende
og hun synger for at få ham til at blive hos sig.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen

Mette

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-10-01 22:22

"Micki" <tusind@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> I videoen ser man kvinden synge til en mand som er døende
> og hun synger for at få ham til at blive hos sig.

Shakespear's sister
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B3mvyxdfbjolk, stay fra 1991 så
vidt jeg kan se.

/Nikolaj